کلاهبرداری به جای کمک

کلاهبرداری که به بهانه پرداخت وام به نیازمندان اقدام به کلاهبرداری می کرد توسط پلیس فتا شهرستان بینالود شناسایی و دستگیر شد.

فردی طی تماس تلفنی با مدیر عامل یک شرکت سهامی خاص که تعداد زیادی از سهامداران آن دچار مشکلات مالی شدید شده اند  با معرفی خود به عنوان نماینده یکی از نهاد های دولتی، به بهانه پرداخت ۱۴ فقره وام به سهامداران نیازمند در خواست شماره حساب این افراد را می کند.

این فرد با شگرد های خاص اعتماد مدیر عامل را جلب و از طریق مسئولان این شرکت به صورت تلفنی مشخصات و شماره حساب ۱۴ نفر افراد نیازمند وام را دریافت و مجددا با توجه به تعداد زیاد در خواست ها تعداد ۵ نفر دیگر را نیز به لیست اضافه میکند.

از آنجا که از سوی این شرکت در خصوص دریافت وام توضیحاتی داده شده بوده است، قربانیان این کلاهبردار حرفه ای با اعتماد کامل به وی به پای دستگاههای خود پرداز کشانده شده و با شگرد های خاصی از جمله تغییر زبان دستگاه توانسته است مبالغ داخل کارت های بانکی آنان را تخلیه کند.

سرهنگ نظافتی تصریح کرد: در این میان یکی از افراد که به بهانه پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی توسط این فرد شیاد به کنار دستگاه عابر بانک کشانده شده بود با توجه به اطلاع رسانی ای انجام شده دررسانه ها متوجه کلاهبرداری بودن موضوع شده و مدیر عامل شرکت را در جریان قرار میدهد.

وی ادامه داد در پیگیری های انجام شده از حساب های بانکی این افراد مشخص شد بیش از ۳۰ میلیون تومان از حساب این افراد که بعضا نیز دجار بیماری های سخت و صعب العلاج و یا دچار مشکلات بسیار دیگری بوده اند. کلاهبرداری شده است.

سرهنگ نظافتی بیان کرد:کارشناسان پلیس فتا شهرستان با بهره گیری از شیوه های نوین پلیس متهم را در شهر شیراز رد زنی و با هماهنگی پلیس فتا استان فارس او را دستگیر کردند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *