تکمیل 6 طرح عمرانی باقیمانده از دولت دهم در خراسان رضوی

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اجرای 6 طرح عمرانی در حوزه ساختمان های عمومی و دولتی باقیمانده از دولت دهم در استان به پایان رسیده است و در دهه فجر به طور رسمی افتتاح می شود.

ابراهیم صنیعی افزود: این طرح ها در بخشهای بهداشت و درمان، اداری، ورزشی و فرهنگی است که اجرای آنها در سالهای 88، 89 و 90 در خراسان رضوی آغاز شده است.

وی این طرح ها را شامل ساخت کتابخانه رازی در جوین با زیربنای 365 مترمربع و اعتبار 20 میلیارد و 266 میلیون ریال، کتابخانه عمومی انابد بردسکن با زیربنای 200 متر و اعتبار یک میلیارد و 260 میلیون ریال، مرکز بهداشتی – درمانی کلاته منار در حوالی مشهد با زیربنای 525 مترمربع و اعتبار پنج میلیارد و 48 میلیون ریال عنوان کرد.

صنیعی ساخت مرکز بهداشتی – درمانی جوادیه در تربت حیدریه با زیربنای 525 متر و اعتبار پنج میلیارد و 244 میلیون ریال، ساختمان فرمانداری بجستان با زیربنای هزار و 600 متر و اعتبار 16 میلیارد و 368 میلیون ریال، استخر سرپوشیده بجستان با زیربنای هزار و 450 مترمربع و اعتبار 12 میلیارد و 426 میلیون ریال را از دیگر طرح های مذکور برشمرد.

وی اظهار کرد: هم اینک ساخت 26 مرکز بهداشتی و درمانی، 16 مجتمع فرهنگی هنری و علوم قرآنی، 16 ساختمان فرمانداری و بخشداری، 13 مجتمع اداری، 13 طرح ورزشی، 7 کتابخانه، 2 ساختمان مرکزی انتقال خون، یک ساختمان اورژانس، 2 طرح پزشکی قانونی و یک ندامتگاه در استان در دست اجراست.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: میانگین پیشرفت اجرایی طرح های عمومی و دولتی مذکور از محل اعتبارات استانی تاکنون 76 درصد بوده است.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *