صندوق مشترک رضوی جزو پربازده‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه شد

مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی گفت: صندوق مشترك رضوي جزء پر بازده‌ترين صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري كل بازار سرمايه در هفته گذشته بوده است.

یوسف پاشانژاد افزود: صندوق سرمايه‌گذاري مشترك رضوي سال 1388 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار توسط شرکت کارگزاری رضوی تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: سازمان اقتصادی رضوی با 750 واحد و شرکت کارگزاری رضوی با 250 واحد، بیشترین تعداد واحد سرمایه‌گذاری این صندوق را تحت تملک خود دارند.

پاشانژاد با بیان این که شرکت کارگزاری رضوی به عنوان مدیر صندوق، مدیریت این دارایی‌ها را بر عهده دارد، افزود: صندوق سرمایه‌گذاری مشترک رضوی از نوع صندوق در سهام است که می‌بایست عمده دارایی‌های خود را به خرید سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس اختصاص دهد.

وی ادامه داد: دارایی‌های این صندوق از محل وجوه واریز شده از سوی دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری تامین شده و هر یک به نسبت میزان آورده خود در سود و زیان حاصل از فعالیت صندوق مشارکت می‌کنند.

پاشانژاد افزود: صندوق سرمایه‌گذاری مشترک رضوی توانسته است طی یک هفته گذشته از میان 100 صندوق فعال در این حوزه با کسب سود 4.8 درصدی، رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی، کسب این موفقیت را حاصل جلسات متعدد مدیران سرمایه‌گذاری در راستای شناسایی شرکت‌های با ظرفیت سودآوری بالا از طریق رصد بازارهای جهانی، بررسی اقتصاد ایران در سطح کلان، تحلیل صنایع و شرکت‌ها و همچنین تلاش همکاران شرکت و بررسی دقیق و مستمر تمامی اقدامات یاد شده عنوان کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *