«آتش به اختیار» ترجمان امر به معروف و نهی از منکر است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آتش به اختیار ترجمه امربه معروف و نهی از منکر است و جوانان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در اجلاس جوانان رضوی که در سالن صبا صدا وسیما برگزار شد اظهارکرد: بارگاه منور رضوی دستگاه انسان ساز است و بشریت را در مسیر حق پایدار و با فساد مبارزه می‌کند.

وی افزود: حضرت رضا (ع) با مهندسی الهی تمدن رضوی را شکل دادند، این مدنیت ویژگی مهمی دارد که مصونیت سازی در پرتو ارتباط با حجت خداوند است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ارتباط با امام هشتم(ع) تنها یک اقدام شخصی در چارچوب زیارت نیست و بلکه اقدامی برای سعادت جامعه است.

رئیسی گفت: ما در پرتو نورانیت امام رضا(ع) خدمت در این آستان مقدس را برای همه مردم مهیا کرده ایم و این خدمت با نگاه غربی متفاوت است زیرا منفعت گرا نیست و برای گره گشایی از دیگران است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی به نام تشکل‌های جوانان رضوی در کشور انجام می‌شود که در خدمت جریان‌های سیاسی نیست بلکه در خدمت امام هشتم (ع)است.

وی بیان کرد: در هر سازمانی انسان با قصد خیر کار کند اجر و ثواب دارد اما خدمت در محضر امام هشتم (ع) متفاوت است و جایگاه ممتازی به افراد می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در پرتو این امام مهربان می‌توانیم گره‌های کشور در بخش‌های مختلف را بگشاییم، وجود امام هشتم (ع) نعمت بزرگی برای همه است.

رئیسی تاکید کرد: آتش به اختیار ترجمه امربه معروف و نهی از منکر است و هر جوان و تشکل فرهنگی باید به نام دین بتواند اقدامات خوبی در جامعه انجام دهد و جوانان رضوی باید در این حوزه پیشگام باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *