چرا بازاریابی شبکه ای بهترین نوع تجارت است

چکیده :افراد زیادی از بازاریابی شبکه ای نا امید شده اند. اما هفت دلیل به شما ارائه می دهیم که چرا بازاریابی شبکه ای بهترین نوع تجارت برای ماست.

 

۱شانس های شما برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای بیشتر است

بله، افراد زیادی شکست خورده اند. در بازاریابی شبکه ای، شما اغلب در می یابید که بیست درصد از مردم ، هشتاد درصد از پول ها را به دست می آورند. می دانید موضوع چیست؟ من دقیقاً در کلیسایی هم که می روم، وضع به همین منوال است. بیست درصد از افرادی که به طور فعال درگیر مسائل هستند، هشتاد درصد کارهای لازم را انجام می دهند. تعجب نمی کنم که در بازاریابی شبکه ای نیز همین طور است. مردم همان مردم هستند. بعضی از کسانی که در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند، انگیزه ای ندارند، بعضی ها از خود اشتغالی دل نبریده اند. بعضی ها در شرکتی عضو هستند که مناسبشان نیست. و بعضی ها به درستی آموزش ندیده اند. اما شخصی با انگیزه و آموزش دیده در یک شرکت خوب، احتمال موفقیت زیادی در این تجارت دارد.

از سوی دیگر، اگر شما یک تجارت مرسوم را شروع کرده اید، شانس موفقیت شما خیلی پایین تر است. بر اساس نظریه سازمان مدیریت کسب و کارهای کوچک، حداقل نیمی از کسب و کارهای کوچک در اولین سال تاسیس و ۹۵% دیگر در پنج سال اول با شکست مواجه می شوند. بنابراین بعد از پنج سال با روزی ۱۲ ساعت کار کردن، غرق در بدهکاری هستید، فقط ۵% شانس موفقیت دارید. همین دلیل محکمی برای من است که سراغش نروم.

 

۲هزینه ها برای وارد شدن به بازاریابی شبکه ای، بسیار کمتر است

اکثر شرکت های بازاریابی شبکه ای درخواست میزان ثابتی سفارش ماهیانه دارند تا بتوانند وضعیت توزیع را فعال نگاه دارند. این چیزیست که موتور را روشن نگه می دارد. این قسمتی از هزینه های عملیاتی تجارت است. ممکن است حدود ۱۰۰ دلار باشد. بستگی به شرکت دارد.

 

ادامه دارد…

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *