نظارت کامل بر رانندگان سرویس مدارس

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، دستورات ویژه به پلیس راهور برای نظارت کامل بر نحوه رانندگی سرویس مدارس صادر شده است.

قاضی سید هادی شریعت یار معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان این مطلب که با توجه به نزدیک شدن به آغاز بازگشایی مدارس افزود: دستورات ویژه به پلیس راهور در خصوص نظارت بر نحوه رانندگی ، رانندگان سرویس مدارس صادر شده است تا انشاالله در سال جدید شاهد حوادث رانندگی توسط خودروهای سرویس مدارس در سطح شهرستان مشهد نباشیم.

این مقام قضایی گفت : امیداوریم با توجه به نزدیک شدن به اول مهر و بازگشایی مدارس ، رانندگان مراقب رانندگی خود بویژه در نزدیکی مدارس باشند تا شاهد حوادث تلخ برای دانش آموزان نباشیم.

رییس کار گروه پیشگیری از تصادفات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین طی دستوری،از مدیر کل آموزش و پرورش استان خواست تا با توجه به درصد بالای آمار تصادفات عابران پیاده با وسایل نقلیه واهمیت آموزش و فرهنگ عبور و مرور در معابر، با محوریت آموزش و پرورش، حتما به کلیه مجموعه های مربوطه و مسولین تمام مقاطع تحصیلی، اعلام شود که بطور مستمر و اخصا ًدر روزهای آغازین سال تحصیلی تذکرات و آموزشهای لازم در خصوص چگونگی تردد و عبور و مرور در خیابانها و معابر و قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان توسط مدیران مدارس و کارشناسان راهنمایی و رانندگی داده شود و در دستور قرار گیرد. تا امنیت و سلامت سرمایه های انسانی جامعه تامین گردد. زیرا متاسفانه امروزه مورد غفلت قرار گرفته و سایه سنگین تصادفات همگان را تهدید می نماید.

image_print
176 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *