نشاط سیاسی و رسیدگی به معیشت مردم، دو مطالبه خانه احزاب از دولت

رئیس خانه احزاب خراسان رضوی گفت: نشاط سیاسی و رسیدگی به معیشت مردم دو خواسته اصلی و عمومی خانه احزاب استان بود که روز گذشته از استانداری و دستگاه‌های اجرایی مطالبه شد.

ابوالفضل انتظاری اظهار کرد: حدود یک سال از تلاش برای تشکیل خانه احزاب خراسان رضوی می‌گذرد، در این مدت ساختار لازم برای خانه احزاب پی‌ریزی، آیین‌نامه‌ها به صورت اساس‌نامه تنظیم شده و به تصویب مجمع اعضای حزبی خانه رسیده است. ترکیب حزبی مجمع، شورای مرکزی و هیئت رئیسه خانه احزاب استان مشخص شد و از سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۵ خانه احزاب استان فعالیت رسمی و آزمایشی خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه اکنون دور جدیدی از فعالیت خانه احزاب استان شروع شده است، افزود : تصمیم جدی به فعالیت در قالب برنامه‌ای یک‌ساله گرفته شده که به تصویب هیئت رئیسه و نیز به اطلاع شورای مرکزی خانه احزاب استان رسیده است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی عنوان کرد: در قالب این برنامه سالانه برگزاری همایش‌های موضوعی و عمومی، نشست‌های تخصصی حزبی، تعامل و ارتباط با دستگاه‌های حاکمیت، آموزش‌های تشکیلاتی و فعالیت‌های حزبی و نیز ترویج فرهنگ مشارکت سیاسی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه دستگاه‌ها و وزارت کشور که متولی احزاب هستند، همواره از توسعه فعالیت خانه احزاب استان استقبال و حمایت کردند، تصریح کرد: در نشست وز گذشته شورای مرکزی خانه احزاب با استاندار، معاون سیاسی استانداری و فرماندار نیز بر حمایت و برگزاری نشست با مجموعه مدیران اجرایی استان تأکید شد. اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان نیز در این نشست‌ مطالبات عمومی مردم و پاره‌ای از خواسته‌های خانه احزاب استان برای توسعه فعالیت‌ها و ارتباط با مدیران اجرایی استان را خواستار شدند.

رئیس خانه احزاب خراسان رضوی خاطر‌نشان کرد: خانه احزاب معتقد است که برای مشارکت سیاسی مردم باید فعالیت‌های رسمی و حزبی تقویت شود تا در زمان انتخابات شاهد هیجان‌های بی‌مورد و نیز وعده‌های کاذب به مردم نباشیم و برنده انتخابات نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشد.

انتظاری با اشاره به اینکه استانداری مشتاق توسعه فعالیت‌های خانه احزاب است، عنوان کرد: استانداری همواره در جلسات تأکید کرده است که زمینه‌های گفت‌و‌گوی خانه احزاب با مدیران را فراهم می‌کند، اطلاعات و آمار آنچه در استان می‌گذرد را در اختیار خانه احزاب قرار می‌دهد و نیز در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های خاص نظرات خانه احزاب را جویا خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *