عباسیان: نمی‌خواهیم برای مقام هشتمی بجنگیم

مهاجم تیم پدیده مشهد تاکید کرد که صحبت کردن در مورد کسب سهمیه یا قهرمانی در لیگ برتر زود است.

«معین عباسیان»، در خصوص شرایط فعلی پدیده گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و امسال تا الان نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. هدف ما این است که هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم.

وی در مورد شانس پدیده برای کسب سهمیه آسیا اظهار کرد: هنوز 8 بازی سپری شده و صحبت کردن از کسب سهمیه یا قهرمانی در لیگ برتر زود است. ما امسال نمی‌خواهیم مثل سال‌های گذشته برای مقام هشتمی بجنگیم و هدف‌مان این است که در بین تیم‌های بالای جدول باشیم. امیدوارم بهترین مقام را به دست بیاوریم.

عباسیان در مورد عملکرد خودش در 8 هفته ابتدایی افزود:‌ خدا را شکر عملکرد من نسبت به فصل گذشته بهتر بوده و تا الان 2 گل زده‌ام و 2 پاس گل هم داده‌ام. سعی می‌کنم که در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشم و البته امیدوارم که مصدومیتم برطرف شود. من در بازی قبلی از ناحیه مچ مصدوم شدم و امیدوارم به بازی با ذوب‌آهن برسم.

عباسیان در خصوص بازی با ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است که بازیکنانی دارد و از یک مربی باتجربه مثل قلعه‌نویی استفاده می‌کند. ما بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم و روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

عباسیان در مورد این که امسال کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود، تاکید کرد: فعلا زود است در این مورد صحبت کنیم چون چند تیم برای قهرمانی می‌جنگند، البته فکر می‌کنم در حال حاضر پرسپولیس شانس اول است چون آن‌ها هم خوب فوتبال بازی می‌کنند هم خوب نتیجه می‌گیرند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *