از کشف بيش از 46 کيلوگرم مواد مخدر تا دستگيري 30 متجاوز در مرزهاي تايباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بيش از  46کيلوگرم مواد مخدر تا دستگيري متجاوزين توسط مرزبانان غیور تایباد خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان در تشريح اين خبر بيان داشت: نظارت دقيق و کنترل وجب به وجب مرزداران هنگ مرزي تايباد موجب زمين گير  شدن قاچاقچيان مواد مخدر  و سوخت شد.

وی در ادامه افزود: در همين راستا مرزداران هنگ مرزي تايباد در گروهان مرزي معدن گل بانو با انجام عمليات پاکسازي مناطق آلوده توانستند 46 کيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين فشرده و 900 گرم ترياک از سه عدد کوله کشف نمايند.

سردار “جان نثار” همچنین تصریح کرد: علاوه بر این، پرسنل معاونت موادمخدر اداره عمليات با انجام چندعمليات هوشمندانه و دقيق توانستند 1 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع هروئين که به طور ماهرانه در خودروي یک تابعه بیگانه در پارکينگ شهرداري دوغارون جاساز شده بود، کشف نمايند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پايان از کشف 224.3 ليتر سوخت قاچاق، دستگيري 1 نفر رابط ايراني و 30 متجاوز که قصد ورود غير قانوني به داخل خاک کشور را داشتند خبر داد و گفت:قاچاقچيان بدانند که مرزداران خراسان رضوی تا اخرين قطره خون از اين مرزهاي کهن دفاع مي کنند و اجازه تجاوز را به آنها نخواهند داد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *