رفع فیلتر توییتر با دستور شورای فضای مجازی

نماینده سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌ شورای عالی فضای مجازی معیار اصلی برای رفع فیلتر توییتر است. فیلتر تلگرام در دستور کار کمیته تعیین مصادیق مجرمانه قرار ندارد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در خصوص رفع فیلتر توییتر، گفت: با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی نهادی بالادستی در کشور است، تصمیم‌گیری‌های این شورا معیار اصلی برای رفع فیلتر توییتر است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه مردم می‌توانند از پیام‌رسان‌های بسیاری استفاده کنند، ادامه داد: اگرچه توییتر شبکه اجتماعی دیگری است که می‌توان از آن استفاده کرد اما رفع فیلتر آن باید از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گیرد تا با کارشناسی‌های لازم مشخص شود با این اقدام چه خدماتی به مردم ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: در این بررسی‌ها باید مشخص شود توییتر چه خدماتی به مردم ارئه می‌دهد و تا چه اندازه زمینه برای سوءاستفاده سودجویان فراهم می‌شود؛ هزینه و فایده این موضوع باید کارشناسی شود و بنا به نتایج آن در این مورد تصمیم‌گیری انجام گیرد.

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه مجلس شورای اسلامی در خصوص مطلبی که این روزها در فضای مجازی مبنی بر فیلتر تلگرام منتشر شده است، افزود: موضوعی در خصوص فیلتر تلگرام در جلسات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح نشده است.

 

 

منبع: خانه ملت

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *