کابینه دوازدهم در بین مردم حضور بیشتری داشته باشند

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی وزرایی که رئیس‌جمهور بایستی مد‌نظر داشته باشد، کار آمدی و انقلابی بودن وزراست.

حمید بنایی اظهار داشت: دولت دوازدهم با توجه به اجرای برنامه ششم توسعه، نیاز دارد که وزرایی را انتخاب کند که توان اجرایی بیشتری از خود نسبت به دولت یازدهم نشان دهند.

وی ادامه داد: دولت یازدهم در چهار سال نخست شاید بیشتر به سیاست‌گذاری و ترمیم مواردی پرداخت که شاید از نظر آن‌ها قبلا درست اجرا نمی‌شده است، اما دولت دوازدهم به دلیل این که سیاست‌های کلی دولت تغییر چندانی برای اجرای قوانین نخواهد کرد، بایستی وزرایی را انتخاب کند که چابک‌تر، فعال‌تر و در مجموع با توان اجرایی و عملیاتی بیشتری عمل کنند.

بنایی اظهار داشت: یکی دیگر از شاخصه‌های اصلی وزرایی که رئیس‌جمهور بایستی مد‌نظر داشته باشد، کار‌آمدی و انقلابی‌بودن وزراست.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار نمایندگان مجلس از وزرای آتی مجلس این است که تنها از مرکز(تهران) نهادها و دستگاه‌های زیر مجموعه خود را مدیریت نکنند، در بین مردم حضور بیشتری یافته و از نزدیک مشکلات و نارسایی‌ها را دیده و دستور دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *