آقای مربی کوتاه بیا نیست!

درگیری میان محمدرضا خانزاده و محمد تقوی در تیم پدیده همچنان ادامه‌دار است.

تیم فوتبال پدیده که در دو هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس موفق شد چهار امتیاز کسب کند، با حاشیه عجیبی در همین ابتدای راه خود روبه‌رو شده‌است. شاگردان محمدرضا مهاجری که جمعه هفته قبل موفق شدند در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با نتیجه پرگل 4 بر صفر، سپاهان را در خانه مغلوب کنند حالا با حاشیه‌ای روبه‌رو شده‌اند که می‌تواند این تیم را پیش از دیدار هفته سوم در آبادان و در برابر صنعت نفت با مشکل مواجه کند.

درگیری لفظی محمدرضا خانزاده پس از این دیدار با محمد تقوی، مربی تیم سرآغاز این مشکلات بوده‌است. مشکلاتی که با تصمیمات عجیب و غریب مدیران پدیده روبه‌رو شده و به نظر نمی‌رسد به آرامی حل شود. آنطور که از تیم پدیده خبر می‌رسد بحث این دو نفر پیش از آغاز دیدار پدیده و سپاهان رقم خورده و پس از گلزنی خانزاده در دیدار با سپاهان به اوج خود رسیده‌است.

پس از افشای این اتفاق، در ابتدا مدیرعامل باشگاه پدیده در مصاحبه‌ای عنوان کرد که این قبیل اتفاقات در فوتبال طبیعی است و این درگیری خیلی موضوع خاصی نبوده‌است، اما در ادامه در رسانه‌ها مطرح شد که این بازیکن توسط رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال پدیده در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته‌است، اتفاقی که با توجه به حضور خانزاده در تمرین این تیم به نظر نمی‌رسد صحت داشته‌باشد. البته نکته مهم در این میان واکنش محمد تقوی به حضور این بازیکن در تمرینات بوده‌است. گویا وی وقتی از حضور خانزاده در تمرین مطلع شده ترجیح داده محل تمرین را ترک کند.

حالا اما پست محمد تقوی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نشان می‌دهد که این شایعات تا حدی به واقعیت نزدیک است و این مربی حاضر نیست به این راحتی‌ها از بی‌احترامی بازیکن تیمش بگذرد. تقوی در صفحه شخصی خود با انتشار شعر «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم زبی آبی، ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی‌گردم» نوشته‌است:

«در فلسفه مربی‌گری و زندگی شخصی‌ام هیچوقت اصول را زیر پا نمی‌گذارم. شاگرد زنده‌یادان پرویز دهداری و ناصر حجازی بودن بزرگترین موهبتی است که در زندگی ورزشی و شخصی‌ام به آن افتخار می‌کنم و یاد گرفتم برای بودن دست به هر کاری نزنم. نظم و انضباط و احترام متقابل اصول غیرقابل تغییر فلسفه مربی‌گری‌ام است و تحت هیچ شرایطی با آن مدارا نمی‌کنم.»

در این میان اما سکوت سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان نیز از نکات جالب توجه این ماجراست. آخرین خبری که سایت این باشگاه روی خروجی خود منتشر کرده‌است به مصاحبه‌های پس از این دیدار مربوط می‌شود و خبری از مسائل مربوط به درگیری و البته تصمیم سرمربی پدیده برای قرار گرفتن خانزاده در اختیار کمیته انضباطی باشگاه منتشر نشده‌است. باشگاه پدیده در سال‌های اخیر با وجود مشکلات ریز و درشتی که داشته همواره بدون حواشی خاصی در لیگ برتر به فعالیت ادامه داده اما در لیگ برتر هفدهم گویا با حضور ستارگان تازه‌وارد حواشی ریز و درشت نیز به این تیم ورود پیدا کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که در نهایت در این جدال پرحاشیه همه چیز ختم به خیر می‎شود یا در همین ابتدای راه، یکی از میان خانزاده و تقوی، از قطار پدیده در لیگ برتر هفدهم پیاده می‎‌شوند؟

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *