وقتی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از نقد می‌ترسد!

ورزش خراسان رضوی این روزها وضعیت نامطلوبی را دارد و همین امر سبب شده تا منتقدین، نقدهای جدی به وضعیت مدیریت ورزش در این استان داشته باشند.

ورزش خراسان رضوی این روزها وضعیت نامطلوبی را دارد و همین امر سبب شده تا منتقدین، نقدهای جدی به وضعیت مدیریت ورزش در این استان داشته باشند، با این شرایط اما، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی که بیش از سه سال از مدیریتش می‌گذرد، به دنبال توجیه اقدامات خود در حوزه ورزش و جوانان است.

این شرایط حالا سبب شده تا انتقادات زیادی نسبت به ورزش خراسان رضوی مطرح شود.

از عدم حضور تیمی در لیگ برتر در رشته‌های والیبال و بسکتبال  و تنیس گرفته در حوزه ورزش تا عدم توجه جدی به مسایل روز جوانان، همه و همه این روزها سبب رکود ورزش و جوانان در خراسان رضوی شده است.

این در شرایطی است که بسیاری از منتقدین بارها و بارها در مطالب و نقدهای خود از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خواست داشتند تا در نشست‌های تخصصی پاسخگوی این انتقادات باشد، اما وی توجهی به این مسایل نکرد.

حالا اما این مدیرکل در اقدامی عجیب نشست خبری را برگزار کرده، که در آن از خبرنگاران منتقد دعوت نکرده تا مبادا وی در نشست خبری بخواهد پاسخگوی آن‌ها باشد.

این در حالی است که مدیران ارشد دولت بارها و بارها تاکید کرده‌اند که باید عملکردشان مورد نقد قرار بگیرد، اما این رویه‌ای که مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پیش گرفته است، دقیقا عکس این موضوع را نشان می‌دهد و تاکید می‌کند که در دستگاه‌های زیر مجموعه دولت تدبیر و امید، جایی برای نقد وجود ندارد و البته آقای مدیرکل از نقد می‌ترسد!

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *