نه پنالتی فولاد درست بود نه گل دومش

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی شد که پنالتی و گل تیم فولاد در مصاف با این تیم نادرست بوده است.

رضا ناصحی، در مورد بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی کردیم و همه از دیدن بازی ما لذت بردند. مالکیت توپ در این مسابقه در اختیار ما بود، هر چند که فولاد هم دو فرصت خوب داشت. ما به دلیل بدشانسی و اشتباه داور نتوانستیم در این بازی به برتری برسیم. در این مسابقه و همچون بازی با ذوب‌آهن حق‌مان برد بود، ولی متأسفانه چهار امتیاز را مفت از دست دادیم.

وی با اشاره به پنالتی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: بازیکن ما اصلاً توپ را ندید که بخواهد عمداً توپ را با دست بزند. در لیگ انگلیس که داوران خیلی سخت‌گیر هستند، این صحنه‌ها پنالتی را نمی‌گیرند. واقعاً نمی‌دانم داور به چه دلیل این پنالتی الکی را برای فولاد گرفت. 90 درصد داوران آن صحنه را پنالتی نمی‌گیرند. در ضمن گل فولاد هم بعد از پنالتی مردود بود، چون بازیکن فولاد قبل از زدن پنالتی وارد محوطه جریمه شد.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در نتیجه‌گیری دچار نوسان شده است، گفت: ما در مسائل فنی نوسان نداریم و خوب بازی می‌کنیم. گاهی اوقات اشتباه می‌کنیم و روی ضربات ایستگاهی هم گل‌های بدی می‌خوریم. انصافاً آقای مهاجری نکات تاتیکی را به ما می‌گویند، ولی ایراد و کم لطفی از ماست که اشتباه می‌کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *