مهاجری: پیکان قابلیت‌های زیادی دارد

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: تیم‌های لیگ برتر تغییرات زیادی در تیم خودشان داشتند و در فصل جدید با چهره جدیدی از تیم‌ها روبرو هستیم.

«رضا مهاجری»، افزود: «ما طی یک ماه گذشته تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای آغاز لیگ تقریبا به آمادگی کامل رسیده‌ایم. تیم‌های لیگ برتر تغییرات زیادی در تیم خودشان داشتند و در فصل جدید با چهره جدیدی از تیم‌ها روبرو هستیم و به همین دلیل چند هفته زمان می‌برد تا شناخت خوبی از سایر رقبا به دست بیاوریم.»

وی در مورد اولین بازی پدیده در لیگ مقابل پیکان عنوان کرد: «پیکان تیم خوبی است و در فصل گذشته نشان داد که قابلیت‌های زیادی دارد. البته پیکان در این فصل تغییرات زیادی داشت و چند بازیکن اصلی فصل گذشته‌اش را از دست داد که به جای آن‌ها بازیکنان خوبی به خدمت گرفت. این تغییرات در تیم‌ها طبیعی است و سیستم کلی یک تیم با جابجایی چند بازیکن تغییر نمی‌کند. امیدوارم در هفته اول بازی خوبی به نمایش بگذاریم و لیگ را با برد شروع کنیم.»

مهاجری در خصوص شرایط بازیکنان جدیدی که به پدیده پیوستند، اظهار داشت: «بازیکنان خوبی در نقل وانتقالات به پدیده اضافه شدند و در تمرینات و اردوهایی که پشت سرگذاشتیم قابلیت‌های خودشان را نشان دادند. امیدوارم در فصل جدید بتوانیم از ظرفیت این بازیکنان به نفع پدیده استفاده کنیم.»

وی در مورد عدم برگزاری بازی‌های تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: «ما از همه طریق درخواست خودمان را برای بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) دادیم اما آقایان دلایلی می‌آورند که کمی عجیب به نظر می‌رسد. زمانی که ورزشگاه را می‌ساختند لابد فکر همه چیز را کردند و این استادیوم را در مرکز شهر بنا کردند. ورزشگاه امام رضا پارکینگ طبقاتی دارد و امکانات دیگری دارد که می‌توان از آن استفاده کرد ولی متاسفانه تاکنون اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه به تیم‌های مشهدی داده نشد.»

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *