دولت دوازدهم در راستای آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت حرکت خواهد کرد

رییس‌ جمهور آرامش در اقتصاد، پیشرفت اقتصادی و حرکت در جهت عدالت اجتماعی را افتخار دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: دولت دوازدهم راه خود را با کمک مردم و در راستای سیاست «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» ادامه داده و بر همین مبنا حرکت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه و در آخرین جلسه هیات وزیران کابینه یازدهم، گفت: توفیقات دولت یازدهم در ارائه خدمات به مردم، در سایه لطف و محبت خداوند، توجهات حضرت ولی عصر (عج)، تابش نور از مرقد منور حضرت ثامن الحجج (ع)، حضور مردم و حمایت‌های مقام معظم رهبری بوده که امروز توانستیم این راه سخت را در گام اول، تقریباً به پایان برسانیم.

روحانی با اشاره به شرایط کشور در روزهای ابتدایی شروع به کار دولت یازدهم، گفت: ذخایر استراتژیک و خزانه کشور و نیز تلاطم قیمت‌ها در بازار اوضاع نابسامانی داشت و تورم افسارگسیخته با روح، زندگی و راحتی مردم بازی می‌کرد و شاهد رشد منفی حدود ۷ درصدی در اقتصاد بودیم. بدهکاری‌های عظیم دولت و تحریم‌های خطرناکی که هر روز بیشتر و بیشتر می‌شد و اگر آن روند ادامه پیدا می‌کرد، امروز فروش نفت ما ۲۰۰ هزار بشکه بود و شرایط تحریم بیشترین فشار را به مردم آورده بود.

روحانی با اشاره به شور و نشاط مردم در هفته‌های منتهی به انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت: تصور نمی‌کنم در هیچ کشوری مردم اینطور آزادانه به خیابان‌ها بیایند و در اجتماعات حرف و نظرشان را صریح و با صدای بلند اعلام کنند.

رییس جمهور با بیان اینکه کار بزرگی از لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور به وقوع پیوسته است، گفت: تلاش بسیار زیادی برای به ثمر رسیدن توافق هسته‌ای و برجام که البته وقت زیادی را از دولت گرفت، انجام شد و در ‌‌نهایت امروز قرارداد و توافقی حاصل شده که هیچ‌کس در دنیا نیست بگوید ایران بواسطه برجام ضرر کرده است.

 

 

منبع: ایلنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *