خطر سقوط در کمین پدیده‌ای‌ها!

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: بهادر نسیم اف بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده در راستای پیگیری مطالبات خود از باشگاه پدیده به فیفا شکایت کرده است.

«حمیدرضا کریمویی»، افزود: این مشکل تنها مربوط به تیم پدیده نیست و دیگر تیم‌های لیگ برتری در پی مطالبات بازیکنان خارجی خود چندین پرونده در کمیته انضباطی فیفا دارند.

وی مبلغ بدهی به این بازیکن ازبکستانی را اعلام نکرد و گفت: هم اکنون در حال تعامل با این بازیکن هستیم تا بر سر یک مبلغ واحد به توافق برسیم.

براساس قوانین فیفا در صورتی که باشگاه پدیده این مبلغ را پرداخت نکند با کسر 6 امتیاز روبرو خواهد شد و در صورتی که دستور فیفا را اجرا نکند در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار خواهد گرفت.

کریمویی در باره وضعیت دیگر بازیکنان خارجی شاغل در باشگاه پدیده نیز تاکید کرد: به دیگر بازیکنان خارجی تیم بدهی نداریم و با همه تسویه کرده ایم و حتی از سوبا بازیکن ساحل عاجی خود به فیفا شکایت کرده ایم چرا که این بازیکن در حالی که با این باشگاه قرارداد دارد در تمرینات حضور نیافته است.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان پیرامون مبالغ پرداختی به بازیکنان دراین فصل اظهار کرد: بین 20 تا 35 درصد از قرار داد بازیکنان را پرداخت کرده ایم و از این نظر جزو معدود باشگاه‌های کشور هستیم که موفق به انجام این کار شده ایم.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه پدیده بر سر تمام تعهدات خود باقی است و تلاش خود را انجام خواهد داد تا با عملی کردن آن‌ها حواشی را از این باشگاه دور کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *