دومین جشن شیشلیک شاندیز برگزار می‌شود

فرماندار بینالود(طرقبه‌شاندیز) گفت: دومین جشن شیشلیک شاندیز با حضور میهمانان داخلی و بین‌المللی در یازدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

سیدحسن حسینی، با اعلام این خبر افزود: به همت اعضاء صنف مربوطه دومین جشنواره شیشلیک شاندیز  پس از ثبت ملی مهارت پخت این محصول لذید در یازدهم شهریور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، امیدواریم که با حضور میهمانان از سرتاسر کشور در برخی دیپلمات‌های سایر کشورها و حضور همگانی شهروندان اقدام ارزشمندی درجهت اعتلای گردشگری و صنایع وابسته و هدف مهم هر شهر و روستا یک مقصد و هر مقصد یک محصول و هر محصول یک جشنواره ارزیابی می‌شود تا به این شیوه ضمن  تحکیم نشاط اجتماعی و بنیان‌های مستحکم خانواده و جامعه، به تقویت ارزش‌ها و هنجارها فرهنگی و اجتماعی در کنار رونق اقتصادی توجه به اقتصادی مقاومتی منجر خواهد شد.

رئیس ستاد جشن شیشلیک شاندیز اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های شده است تا ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست به همت اعضاء برگزار کننده جشن شیشلیک و همکاری یکی از موسسات شهرستان با توزیع 600 پرس شیشلیک در اولین سالگرد ثبت ملی شیوه پخت شیشلیک بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرستان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و اجرای ماندگارتر این جشن است که با آسیب‌ شناسی به عمل آمده امیدواریم امسال بتوانیم جشنی به مراتب بهتر از سال گذشته به جامعه تقدیم نماییم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *