محدودیت‌های ترافیکی عید فطر اعلام شد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های این استان از امروز تا دهم تیر ماه اعمال می‌شود.

سرهنگ ‌هادی امیدوار افزود: همزمان با تعطیلات عید فطر و افزایش سفر‌های جاده‌ای به منظور تسهیل در تردد و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای، تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی ‌و امدادی از ساعت 12 ظهرروز گذشته  تا ساعت 6 صبح روز شنبه 10 تیر ماه در جاده‌های قوچان-مشهد، سبزوار- مشهد و تربت حیدریه – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
وی اظهار کرد: در همین راستا تردد انواع تریلی و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی 24 روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و جمعه هفته جاری در جاده‌های قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد، و تربت حیدریه-مشهد و بالعکس ممنوع است.
وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتاب و عجله در رانندگی بپرهیزند.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی نیز گفت: همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر مشهد اجرا می‌شود.
سرهنگ علیرضا حاجی‌زاده افزود: در این راستا از تردد و توقف خودروها و موتورسیکلت‌ها در اطراف حرم مطهر رضوی از ساعت 2 بامداد روز عید تا پایان مراسم نماز عید فطر جلوگیری می‌شود.
وی اظهار کرد: در این مدت تردد و توقف در 2 سمت خیابان‌های شیرازی، نواب صفوی، میدان طبرسی تا حرم مطهر رضوی، خیابان امام رضا (ع) از تقاطع دانش تا میدان بیت المقدس و زیرگذر و روگذر حرم مطهر رضوی ممنوع می‌باشد.
وی گفت: همچنین از ساعت پنج صبح روز عید تا پایان اقامه نماز عید فطر تردد وسایل نقلیه در تمام معابر منتهی به حرم مطهر رضوی ممنوع است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *