سیاه‌جامگان و راهی برای فرار از اتفاقات گذشته!

تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان این روزها در حال آماده سازی برای حضوری آبرومندانه در لیگ برتر کشور است تا همچون دو سال گذشته کارش برای بقا به روز آخرکشیده نشود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خراسان معتقد است که لیگ هفدهم، فصل خوبی برای تیمش خواهد بود.

  • در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشتیم

«علی عباسی»، درباره شرایط تیم سیاه‌جامگان در فصل نقل‌وانتقالات، اظهار داشت: فکر می‌کنم با توجه به بضاعتی که در بازار رقابت نقل‌وانتقالاتی داریم، تا اینجا عملکردمان خوب بوده است. شاید رقیبان ما از نظر مالی توان زیادی داشته باشند و خریدهای بزرگ انجام بدهند، اما ما هم سعی می‌کنیم از بهترین راندمان برخوردار باشیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم بازیکنانی جوان و با انگیزه را در کنار بازیکنان با تجربه به میدان بفرستیم. احساس من این است سال آینده سال خیلی خوبی برای تیم سیاه‌جامگان خواهد بود، چون فاکتورهای موفقیت را داریم. علاوه بر حفظ اسکلت‌بندی تیم،‌ بازیکنان خوبی هم در نقل‌وانتقالات به خدمت گرفتیم.

  • ممکن است ما شگفتی‌ساز باشیم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان هدف از حضور این تیم در لیگ هفدهم را کسب رتبه تک رقمی دانست و خاطرنشان کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که رتبه‌مان تک رقمی باشد. البته در فوتبال چیزی پیش بینی شده نیست؛ ممکن است ما شگفتی‌ساز باشیم و حتی سهمیه آسیا هم بگیریم و ممکن هم هست که بدشانسی بیاوریم در رده‌های پایین جدول رده‌بندی باشیم. با این حال با توجه به شناختی که از اکبر میثاقیان دارم، معتقدم امسال می‌تواند روزهای خوبی برای ما رقم بزند.

عباسی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود سیاه‌جامگان صحبت‌هایی با محسن بنگر برای حضور در جمع شاگردان میثاقیان انجام داده، گفت: در فصل نقل‌وانتقالات هستیم و میثاقیان هم با چندین گزینه صحبت می‌کند که بنگر هم یکی از آن‌هاست. هنوز با این بازیکن به توافقی نرسیدیم، اما فکر می‌کنم در دو، سه روز آینده، 3 بازیکن دیگر هم به خدمت بگیریم.

  • نمی‌توانیم خریدهای میلیاردی انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان هم می‌گوید نمی‌خواهیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود.

«اکبر میثاقیان»، سرمربی سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت نقل‌ و انتقالات تیمش، اظهار کرد: خدا را شکر تا به این جای کار عملکرد بدی نداشتیم. به‌ هر حال وسع تیم ما همین است و نمی توانیم خریدهای میلیاردی انجام دهیم. سعی کردیم از بازیکنان مستعد و با انگیزه لیگ یک و مشهدی استفاده کنیم. ما نمی‌خواهیم اتفاقات پارسال تکرار شود و در تعهدات مالی تیم بدقولی صورت بگیرد.

وی درباره گوران یرکوویچ افزود: این بازیکن به علت دوری مسافت، یک‌شنبه به مشهد می‌آید. او فصل گذشته عملکرد خوبی را با تیم داشته است و تعامل خوبی با باشگاه دارد. یک‌شنبه با او به توافقات نهایی خواهیم رسید و به امید خدا قراردادش را تمدید خواهیم کرد.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره شرایط تمرین این تیم، اظهار کرد: حدود یک هفته‌ای می‌شود که تمرین‌های خود را شروع کرده‌ایم و در حال‌ حاضر بچه‌ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند. دو زمین تمرینی در پارک ملت و جهاد کشاوری داریم که تیم‌ ‌ اصلی بیش‌تر در جهاد تمرین می‌کند و پارک ملت را در اختیار تیم‌ ‌جوانان قرار داده‌ایم.

  • احترام زیادی برای باشگاه پدیده قائل هستم

میثاقیان در پایان درباره اختلاف پیش آمده بین دو باشگاه مشهدی سیاه‌جامگان و پدیده، تصریح کرد: این دو تیم‌ ‌ نمایندگان مشهد در لیگ برتر هستند و نباید اختلافی بین آن‌ها وجود داشته باشد. من خود را وارد جریان حقوقی ماجرای مصطفی احمدی نمی‌کنم، اما این بازیکن یک اشتباهی کرد و باید از او گذشت. احمدی بازیکن خوبی است، اما به علت نداشتن تجربه، کوتاهی کرده است. من احترام زیادی برای باشگاه پدیده قائل هستم و به آقای مهاجری ارادت دارم، اما دوست ندارم رابطه خوب باشگاه ما با این باشگاه وارد حاشیه شود.

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *