وکیل قلابی پای میز محاکمه در مه‌ولات

پلیس آگاهی شهرستان مه ولات فردی که با جعل عنوان وکالت از شهروندی ۲۵ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود را شناسایی و دستگیر کرد.

با دریافت شکایتی مبنی بر جعل عنوان و کلاهبرداری تیمی از دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان مه ولات موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ذوالفقاری گفت: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد پسرش زندانی بود و مدتی پیش با مردی جوان که اطلاعات زیادی در امور حقوقی داشته و خود را وکیل معرفی کرده آشنا شده و با جلب اعتماد این فرد مشکل فرزندش را با وی درمیان گذاشته و برای این موضوع مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد پرداخت می‌کند،اما متاسفانه با وجود گذشت مدتی طولانی هیچ اقدامی انجام نداده است.

سرهنگ ذوالفقاری افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با راهنمایی شاکی متهم راه که دارای چندین فقره سابقه کیفری است، را روز گذشته شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. متهم ۴۵ ساله که اهل یکی از شهرهای شمال استان است در ابتدا منکر هرگونه بزه و رابطه با شاکی بود که در ادامه در مواجهه با مستندات جمع‌آوری شده پلیس به بزه ارتکابی مبنی بر جعل عنوان وکالت اعتراف کرد.

متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *