دزد سریالی قاسم‌آباد مشهد به دام افتاد

 198 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شد
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 198 کیلوگرم مواد مخدر در حال انتقال به مشهد پیش از ورود به این شهر توسط پلیس کشف و ضبط شد.
سردار قادر کریمی افزود: با کسب خبری مبنی بر نقل و انتقال محموله مواد افیونی، پلیس پس از تحقیقات میدانی خودرو سمند حامل مواد را در جاده سبزوار – نیشابور ردزنی کرد و با کنترل نامحسوس آن را در مبادی ورودی مشهد با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متوقف کرد.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 121 کیلوگرم حشیش کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین گفت: در عملیاتی دیگر در شهرستان گناباد یک دستگاه پژو 405 حامل مواد افیونی متوقف و در بازرسی از آن 77.5 کیلوگرم تریاک کشف شد. در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و روانه دادسرا شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی: 
کلاهبردار فراری به کشور بازگردانده شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت:کلاهبرداری که از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود با پیگیری‌های بازپرس پرونده به کشور بازگردانده شد.
غلامعلی صادقی  دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی  گفت: متهم فراری پرونده مدتی پیش از کشور خارج شده بود با پیگیری‌های جدی بازپرس شعبه 217 دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان امروز به کشور بازگردانده شد و  تحقیقات از نامبرده توسط بازپرس ویژه پرونده آغاز شده است.
وی گفت: پس از تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قانونی، اطلاعات بیشتر توسط بازپرس پرونده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید، اما پرونده مربوط به متهم کلاهبرداری به عنوان نمایندگی خودرو بوده است.
دزد سریالی قاسم‌آباد مشهد به دام افتاد
در پی گزارش سرقت‌های سریالی از مغازه‌های محدوده غرب شهر مشهد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
سردار قادر کریمی، رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی از مغازه‌های محدوده غرب شهر مشهد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهم و جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی، او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل لپ تاپ، خواروبار، لوازم آرایشی، انواع پوشاک و … کشف کردند.
وی ادامه داد: متهم طی چندین مرحله بازجویی‌های انجام شده و مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به 38 فقره سرقت مغازه در منطقه غرب مشهد و فروش قسمتی از آن‌ها به 3 نفر مالخر اعتراف کرد.
رئیس پلیس استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری مالخران خاطرنشان کرد: متهمان روانه دادسرا شدند.
طوفان مشهد 4 مصدوم به جای گذاشت
شهرام طاهرزاده با اشاره به حوادث ناشی از طوفان بعدازظهر دیروز مشهد، گفت: بر اساس آخرین آمارها در طوفان مشهد 3 کودک بر اثر ریزش دیوار و یک مرد بر اثر سقوط درخت بر روی خودروی خود مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی همچنین با اشاره به درخواست‌های امدادی به دلیل وقوع گردوخاک و آلودگی هوا در طول 4 روز گذشته در مشهد، تصریح کرد: در طی این مدت در مجموع 222 بیمار قلبی عروقی و 189 بیمار تنفسی توسط اورژانس به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد منتقل شدند.
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مقایسه آمارها نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی مشاهده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: از جمله دلایل این موضوع می‌توان به اطلاع‌رسانی خوب که باعث حضور کم‌تر مردم و گروه‌های آسیب پذیر در سطح شهر شده و هم‌چنین استفاده از تجهیزات حفاظتی اشاره کرد.
وی افزود: با این وجود این‌ها آمارهای کمی و اولیه بوده و قابل اتکا نیستند و برای بررسی تبعات این پدیده بر سلامت شهرندان باید منتظر ارائه آمارهای تحلیلی در آینده باشیم.
image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *