برگزاری دومین دوره مسابقات تنیس جام مرحوم مازیار پاک‌باطن در مشهد

دومین دوره مسابقات تنیس جام مرحوم مازیار پاک‌باطن در مشهد برگزار شد.

دومین دوره مسابقات تنیس جام مرحوم مازیار پاک‌باطن، تنیسور فقید خراسانی در مشهد با حضور خانواده آن مرحوم به کار خود پایان داد. فرید حاجبی، دبیر هیات تنیس خراسان رضوی در خصوص این دوره از مسابقات اظهار کرد: این دوره از مسابقات مرحوم پاک‌باطن با شرکت 41 نفر و از تاریخ نهم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه در مشهد برگزار شد. در این مسابقات که به شکل انفرادی برگزار شد، حامد نواختی، مصطفی حسینی به ترتیب اول و دوم شدند، همچنین امین حسینی و مهدی رحمانی نیز مشترکا سوم شدند. در انتها نیز کاپ اخلاق نیز به امین حسینی اهدا شد.

وی در خصوص هدف از برگزاری این جام تصریح کرد: هدف هیات تنیس خراسان رضوی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این قهرمان فقید است، ضمن اینکه این مسابقات بهانه‌ای می‌شود تا علاوه بر دوباره دور هم جمع شدن خانواده تنیس، شاهد رقابت میان جوانان و استعدادیابی باشیم.

حاجبی تاکید کرد: قطعا دوره‌های بعدی این جام نیز به شکلی مرتب و منظم برگزار خواهدشد و دیگر وقفه‌ای در این رابطه نخواهیم‌داشت. برگزاری مسابقات متداوم توسط هیات تنیس برای استعدادیابی و ایجاد انگیزه در میان علاقه‌مندان به تنیس است.

وی همچنین در رابطه با ساماندهی کلاس‌های آموزشی تنیس با توجه به نزدیک شدن به آغاز تابستان افزود: جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشته‌ایم و قرار شده تا با هماهنگی با اداره اماکن و اداره ورزش و جوانان جلوی سودجویی‌های احتمالی در این رابطه را بگیریم. همچنین برای کلاس‌های گروهی نیز برنامه‌ریزی‌های لازمه صورت گرفته‌است.

دبیر هیات تنیس استان خاطرنشان کرد: در رده‌های مختلف سنی از پایه‌ها تا بزرگسالان نیز در مسابقات مختلف کشوری شرکت می‌کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *