نیروی انتظامی بزرگترین محور قدرت در خدمت رسانی صادقانه و مخلصانه به مردم

امام جمعه مشهد مقدس با تبریک هفته ناجا، نیروی انتظامی را بزرگترین محور قدرت در خدمت رسانی صادقانه و مخلصانه به مردم معرفی کرد.

به گزارش صبح امروز آیت ا… «سید احمد علم الهدی» در نماز جمعه پرشکوه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با گرامی داشت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی افزود: از ایثارگری‌های خالصانه و مخلصانه غیور مردان و دلیر مردان نیروی انتظامی تقدیر می کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی بزرگترین محور قدرتی است که از نظر اتکا مردم در جریان‌های مختلف زندگی اعم از مسائل امنیتی و دیگر گرفتاری و موضوعات مختلف با این محور ارتباط برقرار می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: حضور پلیس به خصوص حرکت خودروهای گشتی در بین مردم و گردان‌های روشن این خودروها به مردم اطمینان خاطر و احساس آرامش می‌دهد.

آیت ا… علم الهدی بیان کرد: ما وظیفه داریم قدردان و سپاسگذار زحمات و تلاش پلیس باشیم و نیروهای انتظامی نیز باید قدردان  منزلت شغل و نقش حساسی که بر عهده دارند باشند.

وی تقارن هفته ناجا با هفته دفاع مقدس را نکته حائز اهمیتی دانست و توضیح داد: مردم با آن نمایه‌ای که از ایثارگری‌های دفاع مقدس در خاطر خود مرور می‌کنند اینک بعد از ۴۰ سال باید در سیمای ایثارگری و خدمات نیروی انتظامی مشاهده کنند.

امام جمعه مشهد مقدس با تاکید بر این که نیروی انتظامی وارث دفاع مقدس و نماد وسیمای جهاد و ایثار و شهامت و شجاعت برای مردم کشورمان است تاکید کرد: مردم باید اندام غیرتمندانه کارکنان نیروی انتظامی را به چشم رزمنده ۸ سال دفاع مقدس ببینند و پلیس نیز باید این موقعیت خود را در عرصه مسئولیت و کاری که بر عهده دارد احساس کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ، سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد مقدس بود.

سردار محمد کاظم تقوی با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) گفت:امیدواریم بتوانیم به مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی “مجاهد واقعی في سبيل الله” باشیم و خدمت صادقانه و بی منت به زائران ومجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی‌ابن موسی‌الراضا(ع) ذخیره‌ای برای آخرت ما باشد.

سردار تقوی ابراز کرد: هفته نیروی انتظامی از روز پنجشنبه با تجدید میثاق کارکنان انتظامی با شهدا شروع شده و در دومین روز نیز در محضر ولی نعمت‌مان هستیم تا بخشی از معنویت این نماز جمعه باشکوه برای یک سال خدمات آینده خود بهره‌مند شویم.

وی گفت: فرمانده معظم کل قوا نیروی انتظامی را مورد عنایت خاص خود قرار داده‌اند و در فرمایشات خود از بیاناتی چون نیروی عظیم انتظامی و مجاهدان في سبيل ا… یاد می‌کنند که این لطف و عنایت وظیفه ما را به عنوان پلیس در تراز جمهوری اسلامی ، بیشتر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و این توفیق بزرگی است که به عنوان خادمان نظم و امنیت کشور تا پای جان ایستادگی می‌کنیم و امیدواریم پلیس هوشمند و امین مردم باشیم.

وی به نمازگزاران نماز جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: خدا را شاکریم که با تلاش و همت کارکنان انتظامی استان و پشتیبانی و همکاری شهروندان عزیز و حمایت‌های مسئولان و دستگاه قضایی ، استان خراسان رضوی از نظم و امنیت شایسته‌ای برخوردار است.

سردار تقوی در بخش دیگری از سخنان با گزارشی از عملکرد ، اقدامات و توفیقات پلیس خراسان رضوی تبیین کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم نکته نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را از طریق سامانه ۱۹۷ به پلیس استان اعلام کنند.

وی در پایان اظهار داشت: فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در تلاش است تا با روز امدی وهمت مضاعف در مسیر کارآمدی پلیس هوشمند برای مردم هوشمندی باشد که قدردان زحمات پلیس و یار و یاور نیروی انتظامی هستند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *