کمیته روستایی و عشایر « جهادکشاورزی»

برنامه های متنوع در کمیته روستایی و عشایری دهه فجر نیشابور

کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان نیشابور در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای این کمیته تشکیل جلسه داد.

برنامه های متنوع در کمیته روستایی و عشایری دهه فجر نیشابور

🖋به گزارش خبرنگار «صبح‌امروز» در نیشابور، علی مبارکی معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی ضمن تبریک سالگرد چهل و پنجمین ایام الله دهه فجر که مقارن با میلاد خجسته امیر مومنان حضرت علی بن ابی طالب (ع) بود؛ گفت: امسال برنامه‌های دهه فجر را با رویکرد انتخابات و تبیین این مسئله و با هدف ایجاد فضای شور و نشاط انقلابی دنبال خواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تبلیغ ناکارآمدی و عدم توانمندی انقلاب اسلامی است و باید در مواجهه با این شبهات دشمنان و بد خواهان‌ انقلاب، ویژگی‌های انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنیم.

حجت الاسلام ابوالقاسم توزندجانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی در این جلسه با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی، گفت: جوانان پس از انقلاب این عظمت را آن طور که باید درک نکرده اند و تمامی ما به دوره شناخت انقلاب نیاز داریم.

وی افزود: باید عظمت انقلاب اسلامی را درک کنیم تا بتوانیم با توجه به عمق آن برای این مهم فداکاری کنیم.

توزندجانی با اشاره به توفیفات انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته، افزود: تبین توفیفات از زبان دشمن و اعتراف به پیشرفت جمهوری اسلامی نشانه حقانیت نظام اسلامی است.

این مقام مسئول برنامه های متنوعی را برای برگزاری هرچه با شکوه تر این ایام اعلام نمود واذعان داشت با مشارکت اعضای کمیته در رسیدن به این اهداف مصمم هستیم.

image_print