در صبحانه‌کاری مدیران روابط عمومی عنوان شد؛

برای روتوش ذهنی نسل Z چه کردیم؟

مهناز اصغری

دومین گردهمایی صبحانه‌کاری مدیران روابط عمومی‌های بخش خصوصی استان، به همت انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان رضوی و موسسه فرهنگی هنری راهبرد پویش رستا برگزار و هدف از این گردهمایی که با حضور مدیران و فعالان روابط‌عمومی و رسانه به انجام رسید، فراهم نمودن فرصتی برای تبادل نظر، ارتقاء دانش و تجارت، برقراری ارتباطات جدید در حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات عنوان شد.

به گزارش روزنامه «صبح امروز»؛ رئیس نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان رضوی در این مراسم که در محل تالار عمارت سلطانیه برگزار شد، مطرح کرد: یکی از اهداف برنامه صبحانه کاری روابط عمومی‌ها؛ ایجاد ارتباط صمیمی بین مدیران این حوزه به جهت دستیابی به انتقال دانش و تجربه و هم افزایی است.

محمد رضا باقری با معرفی موسسه راهبرد به عنوان «نخستین مجموعه تخصصی روابط عمومی شرق کشور» عنوان کرد: در این زمینه رسالت راهبرد هم بر دو اصل «توانمندسازی روابط عمومی ها» و «ارتقای سطح ارتباطات روابط عمومی ها» استوار است.

محرک و چرخ دنده توسعه سازمانی

همچنین نایب رئیس و سخنگوی انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان رضوی با تاکید برا اینکه «روابط عمومی در هر شرکت و ارگان و سازمانی باید تاثیرگذار و جریان‌ساز باشد» به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها پرداخت.

رضا حیدری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تاکید این نکته که «تمام اتفاقات کشور باید به اطلاع مردم رساند شود» ادامه داد: در این بیان و سخنان رهبری آیا کلید واژه‌ای به جز رسانه و اطلاع‌رسانی وجود دارد.

عضو شورای سیاستگذاری موسسه راهبرد افزود: شرکت‌ها با هزینه بسیار زیاد پایه‌گذاری می‌شوند و اگر ریل‌گذاری صحیحی برای نشان دادن اهداف و برانامه‌های خود نداشته باشند، به اهداف غایی خود دست پیدا نخواهند کرد؛ چراکه مهمترین بخش هر شرکت و سازمانی، روابط عمومی و ارتباطات آن سازمان است.

وی با اشاره به اینکه «درحوزه اطلاع‌رسانی ضعف جدی وجود دارد» بیان کرد: آورده ذهنی نسل دهه 40 و 50 و 60 هنوز مبتنی بر داده‌های عمومی روابط عمومی‌ها و شعارهای گذشته تبلیغاتی است و اکنون یک پرسش کلیدی مطرح است؛ اینکه در حوزه رسانه و ارتباطات و روابط عمومی برای روتوش ذهنی نسل Z آورده جدیدی مبتنی بر خواست و نیاز آن‌ها پیش بینی شده است؟ و جواب این پرسش قطعا “خیر” است!

حیدری در پایان‌بندی صحبت‌های خود با اشاره به رسالت راهبرد به عنوان محرک و چرخ دنده توسعه سازمانی در حوزه ارتباطات از برگزاری رویداد «شهر؛ ارتباطات، نوآوری و راهبردهای توسعه» در سوم اسفندماه در هتل فرهنگ و هنر خبر داد.

ترویج شعار ازدواج آسان

در ادامه این نشست همچنین محسن مرادیان، مدیر تالارهای عمارت سلطانیه ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، به معرفی این مجموعه پرداخت. مرادیان تصریح کرد: عمارت سلطانیه با برخورداری از 3تالار مجلل با ظرفیت پذیرش از 50 تا بیش از 2000نفر به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های پذیرایی در شرق کشور فعالیت می‌کند. این مجموعه با 8سالن پذیرایی مجزا، ‌کترینگ و رستوران مجهز،‌ آشپزخانه مرکزی و برخورداری از  دو طبقه پارکینگ اختصاصی و برق اضطراری آماده همکاری با سایر ارگانها و نهادهای دولتی و خصوصی و شخصی است و با افتخار، میزبانی مراسم عقد و عروسی و ترحیم و عزاداری و… را با قیمت های کاملا اقتصادی و مقرون به  صرفه تقبل می‌کند.

وی افزود: همچنین به جهت ترویج شعار ازدواج آسان، این عمارت کلیه خدمات عروسی از قبیل میزبانی در تالار، گل ارایی، سالن زیبایی عروس و داماد، آتلیه فیلم و عکس، مزون و… را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد و کلیه خدمات را با شرایط دلخواه مخاطب به صورت نقد و اقساط و بدون کارمزد در اختیار خانواده ها قرار داده و این‌گونه یکی از دغدغه‌های زوجین و والدینشان را حذف می‌کنیم.

در ادامه مراسم نیز شرکت کنندگان در صبحانه کاری روابط عمومی ها به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

 

image_print