تعویض کیسه‌های برنج تاریخ قدیمی با جدید در انبار علوم پزشکی سبزوار

ابوالفضل لعل بهادر نویسنده، سر دبیر نشریه هزار دستان و فعال رسانه‌ای در سبزوار می‌گوید: یکی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از انبار این دانشگاه فیلمی تهیه کرده و بنده این فیلم را دریافت کرده و در صفحه اینستاگرام خود قرار دادم.

در این فیلم کارکنان علوم پزشکی سبزوار برنج های تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف را با کیسه‌های نو تعویض می‌کنند با استفاده از چرخ مخصوصی که برای همین کار تهیه شده‌است، این چرخ جز کیسه دوختن کاری نمی‌کند.

گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته در سردخانه علوم پزشکی سبزوار!

وی خاطر نشان می‌کند: حتی فیلم‌بردار از گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته هم صحبت می‌کند و به فرد مسئول انبار این دانشگاه می‌گوید نکن این کارها را مدیونی دارد.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار حرف خود را نیز نقض می‌کند

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه «نکته جالب اینجاست که دانشگاه علوم پزشکی اتفاقاتی که در این فیلم افتاده را تایید کرده» توضیح می‌دهد: نکته جالب اینجاست که دانشگاه علوم پزشکی اتفاقاتی که در این فیلم افتاده را تایید کرده و می‌گویند؛ امورات قضایی آن انجام شده و این دانشگاه تبرئه شده‌است.

دکتر علیرضا مسلم رئیس این دانشگاه به یک مسئول که مادرش مریض است اتاق مخصوص می‌دهد. مثلاً فرماندار کرونا می‌گیرد آمبولانس اختصاصی و اتاقی که کرونایی‌ها در آن وجود ندارند قرار می‌دهند. با اینکارها مسئولان را نمک‌گیر کرده و به همین دلیل کسی به اعمال این فرد کاری ندارد.

لعل بهادر می‌گوید: از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کردیم حکمی را که میگویند تبرئه شدند را برای ما بفرستند، اما حکم را برای ما منتشر نمی‌کنند در جواب می‌گویند اگر سوالی دارید در دانشگاه حضور پیدا کنید تا به شما پاسخ داده شود.

وی معتقد است، تعدادی از افرادی که در دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می‌کنند نیز می‌گویند عوامل دامپزشکی سبزوار در این دانشگاه حضور پیدا کردند و با همکاری یکدیگر این مسئله‌ را حل کردند.

لعل بهادر ادامه می‌دهد: پس از دکتر کوشکی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی فیلمی از انبار دانشگاه علوم پزشکی منتشر کردند که برنج‌های این دانشگاه تاریخ مصرف گذشته نیستند.

این سر دبیر روزنامه با بیان اینکه «این دانشگاه در ابتدا اتفاقاتی که در این فیلم افتاده را تایید کرده، اما بعد آن را نقض کرده» تصریح می‌کند: جالب اینجاست ابتدا این افراد این موضوع را تایید کرده، اما بعد از آن از دستپاچگی بر علیه صحبت قبلی خود حرف زدند و آن را نقض کردند.

علوم پزشکی گوشت سر دست را جای گوشت ران می‌گیرد

وی ادامه می‌دهد: در آن فیلم مرغ‌ها و گوشت‌هارا نشان دادند و بیان کردند که تمام این‌ها تاریخ مصرف گذشته نیستند.در حالی که دارد تاریخ مرغ و گوشت‌هارا نشان می‌دهد. روی یکی از کارتون‌ها نوشته شده گوشت سر دست گوساله. سامانه‌ای به نام سامانه ستاد وجود دارد که در آن تمام نهاد‌های دولتی هنگامی که می‌خواهند چیزی را خریداری کنند سفارش های خود را در سامانه ستاد می‌گذارند تا خرید کنند.

لعل بهادر خاطرنشان می‌کند: در تمام مزایده‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی در این سامانه قرار داده نوشته شده گوشت ران نرینه تازه، اما در سرد خانه گوشت سر دست وجود داشت. در فیلم مشخص است که این دانشگاه جای گوشت ران گوشت سر دست در سردخانه دارند، باید توجه داشت که قیمت این دو قسمت کاملا باهم متفاوت هستند. این دانشگاه علوم پزشکی هزینه گوشت ران را از دولت می‌گیرند، اما گوشت سر دست در سردخانه دارند. واقعا فساد در دانشگاه علوم پزشکی زیاد است.

وی در ادامه می‌گوید: در حال حاضر سازمان بازرسی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور مستقر شده‌است، اگر این افراد در سبزوار مستقر شوند شرایط بهتر خواهد شد. جالب اینجاست این دانشگاه جوابیه می‌دهند ما به برنج‌ها نمک زدیم. البته این‌ها فقط تکه‌ای از تخلفات این دانشگاه است.

علیرضا مسلم مسئولان را نمک‌گیر می‌کند

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه« دکتر علیرضا مسلم رئیس این دانشگاه مسئولان را نمک‌گیر می‌کند» بیان می‌کند: دکتر علیرضا مسلم رئیس این دانشگاه به یک مسئول که مادرش مریض است اتاق مخصوص می‌دهد. مثلاً فرماندار کرونا می‌گیرد آمبولانس اختصاصی و اتاقی که کرونایی‌ها در آن وجود ندارند قرار می‌دهند. با اینکارها مسئولان را نمک‌گیر کرده و به همین دلیل کسی به اعمال این فرد کاری ندارد.

توطئه‌ای که ممکن است کار علوم پزشکی سبزوار باشد

این سردبیر روزنامه هزار دستان با بیان اینکه « چند روز پیش یکی از خبرنگارها این روزنامه ترمز ماشینش به مشکل خورده است» توضیح می‌دهد: متاسفانه چند روز پیش کمی بعد از انتشار این فیلم در صفحه اینستاگرام خود یکی از خبرنگارهای ما ترمز ماشینش دستکاری شده‌است؛ به طوری که تعمیرگاه بیان کرد این ماشین روغن ترمز نداشته‌است و خوب این اتفاق  ممکن نیست به یکباره بیافتد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *