محمود فکری:

نمی‌گذارم کسی پایش را از گلیمش درازتر کند

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش بازی سختی مقابل آلومینیوم اراک دارد و سعی دارد جایگاه آبی‌پوشان در جدول حفظ شود.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی داریم. هر تیمی که مقابل استقلال روبرو می‌شود، انگیزه بیشتری دارد. آلومینیوم سر و شکل خوبی گرفته است و بازیکنان خوبی دارد. خطیبی مربی خوبی است و مقابل استقلال در فصل گذشته دو برد کسب کرده است و با توجه به بازیکنانی دارد، می‌تواند کار را برای ما سخت کند. امیدوارم یک بازی خوبی ارائه دهیم و در جدول خودمان را حفظ کنیم.

او در خصوص اینکه بازی با آلومینیوم  فدای داربی می‌شود؟ گفت: هم بازی داربی مهم است هم بازی پیش رو ما از اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه در بازی فردا پیروز شویم، برای ما مهم است تا آرامش به دست بیاید و اتفاقی خاصی نیفتد.

فکری درباره وضعیت شیخ دیاباته و محمد نادری خاطرنشان کرد: ما شیخ را به اردو آوردیم اما محمد نادری در لیست ما نیست تا در هفته بعد تمرینات بهتری داشته باشد تا برای داربی مشکلی نداشته باشد.

سرمربی استقلال درباره تعویض هایی که در بازی هفته گذشته انجام داد، گفت: بهتر است وارد این مساله نشویم.

او درباره وضعیت میلیچ خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که استقلال درگیر آن بوده‌، مسائل انضباطی بوده است و به نظرم این مساله جایگاهش در باشگاه کم‌رنگ شده است. باید همه بدانند چه جایگاهی دارند. میلیچ یک بازیکن حرفه‌ای است و زمانی که بازی می‌کند یا نمی‌کند، نباید دنبال دلیل باشد و باید کار خودش را بکند. ما بازیکنان نجیب و بانظمی داریم. اگر بازیکنی بخواهد بی‌نظمی کند، کار را خراب می‌کند. ما این فضا را به هیچ بازیکنی نمی‌دهیم و نمی‌گذاریم کسی از مسئولیتش خارج شود. بعد از بازی فردا، جلسه‌ انضباطی‌ میلیچ برگزار می‌شود و به تیم برمی‌گردد. هر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش درازتر کند، با او برخورد می‌شود. این برخورد به این معنا نیست که قطع همکاری شود، به این معناست که حد و حدود باید معلوم شود.

او افزود: ما مشکلات زیادی در تیم داشتیم. بازیکنان ما ۱۰ درصد طلب خود را گرفتند و کارهای خود را دارند انجام می‌دهند و باشگاه باید حواس‌شان به این بازیکنان باشد. امیدوارم با یکدلی و تلاش بیشتر بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم. استقلال در هر لیگی باید بالای جدول باشد و اگر این مشکلات درست شود، می‌تواند هر سال عنوان قهرمانی را کسب کند.

فکری درباره برگزاری بازی در آلودگی هوای تهران گفت: آلودگی هوا در هر زمستان وجود دارد و امیدواریم این آلودگی تاثیر زیادی روی بازیکنان و تیم نگذارد. ما الان وقتی تمرین می‌کنیم، این آلودگی را حس می‌کنیم و باید این مساله را مثل کرونا با آن کنار بیاییم

سرمربی استقلال درباره تذکر سازمان لیگ به نمیکت‌های شلوغ تاکید کرد: جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم. باید فضای بازی جوانمردانه رعایت شود و تیمی نباید سوء استفاده کند و این مساله را سازمان لیگ نباید اجازه بدهد. باید جلوی این مساله گرفته شود و برخورد شود. تیم‌ها باید با آرامش بیشتر باید به کارشان بپردازد و هر تیمی که بتواند بازی بهتری ارائه دهد، بتواند

او در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه به خاطر سه بازی پیش رو اولتیماتوم گرفته است؟ گفت:‌ اولتیماتوم برای مربی‌ای که تیمش صدر جدول است؟ انگار باید خرج می‌کردیم که نکردیم. برای مربی‌ای که این همه مشکل دارد، شاید این پاداش باشد. از شما خواهش می‌کنم این سوالات را مطرح نکنید، به نظر من کسی که این سوال را می‌کند، خودش را زیر سوال می‌برد. ما از سه بازی خارج از خانه، ۷ امتیاز گرفتیم و مشکلی وجود ندارد. کسی که این سوال را مطرح می‌کند، باید با او دعوا کرد. من تمام تلاشم را برای سربلندی استقلال می‌کنم. شاید رفتاری داشته باشیم که مردم خوششان نیاید اما این کار برای سربلندی استقلال انجام می‌شود و هیچ خودخواهی در رفتارهای ما نیست. من به اندازه کافی در استقلال تجربه دارم و فضای استقلال را به خوبی می‌شناسم و مطمئنم کارهای را انجام می‌دهیم که به نفع تیم باشد. هواداران به ما انرژی می‌دهند و از آن‌ها ممنون هستم و امیدوارم طرفداران استقلال بازیچه دست دوستان نشوند و امیدوارم با اتحاد استقلال را در جایگاه واقعی‌اش در آسیا برسانیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *