افزایش 500درصدی ارزش سهام در بازار توافقی

عضو هیات مدیره شرکت بین المللی گردشگری پدیده گفت : با تشکیل بازار توافقی با کف قیمت،ارزش سهام هم اکنون پس از سه هفته فعالیت، بیش از 500درصد افزایش قیمت داشته است و از قیمتی که تقریبا میتوان گفت اصلا خرید و فروش نمی‌شد، در حال حاضر با قیمت هزار تومان خریداری می شود و این درحالی است که صف خریداران بیش از صف فروشندگان است.

حمیدرضا کریمویی افزود: یکی از سازوکارهای شکسته شدن صف فروشندگان در بازار اصلی، ایجاد بازار توافقی بود تا بتوانیم آن دسته از سهامدارانی را که نسبت به قیمت سهامشان حساسیتی ندارند و در صف فروش قرار گرفته اند را در بازار توافقی از صف فروش خارج و قیمت سهم را به یک قیمت واقعی برسانیم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در بازار اصلی، صف بالای فروش بود که بخشی از فروشندگان، سهامشان ناشی از سودهای قابل بود که از گذشته داشتند و برای آنها فرقی نمی کرد که با چه قیمتی سهام خود را به فروش برسانند، اما حضور آن ها در صف فروش هر روز باعث کاهش قیمت سهام بود.

کریمویی ادامه داد: بازار توافقی برای شکستن صف فروش در بازار اصلی و خروج سهامدارانی تشکیل شد که نسبت به قیمت سهام خود هیچ گونه حساسیتی نداشتند.

عضو هیات مدیره شرکت بین المللی گردشگری پدیده اظهار امیدواری کرد: قیمت سهام در بازار توافقی به زودی با قیمت بازار اصلی هم قیمت خواهد شد و سعی می کنیم که ارزش سهام را در بازار اصلی با یک درصد کاهش و بر اساس حجم مبنایی که ورود پیدا کرده ایم، هر چه سریعتر به قیمت پایه برسانیم.

وی تصریح کرد: در یک هفته گذشته خرید و فروش در بازار اصلی نیز انجام شده و قیمت معاملات هر سهم با ارزش 1500تومان انجام می شود.

 

 

منبع: سایت اخبار پدیده

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *