دختری ۱۵ ساله در مرکز سلامت بهزیستی خود را حلق‌آویز کرد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: پنجشنبه گذشته در یکی از مراکز سلامت دختران واقع در معرض آسیب مشهد، واقع در خیابان شفا، دختری ۱۵ ساله اقدام به خودکشی نموده و خود را حلق‌آویز کرده است.
به گزارش روزنامه “صبح امروز” حمیدرضا پوریوسف در تشریح این خبر اظهار کرد: متاسفانه اقدامات درمانی صورت گرفته برای دختری که اقدام به خودکشی کرده نتیجه‌بخش نبود و جان خودش را از دست داده است.
وی با بیان اینکه ” هنوز مقصر این اتفاق مشخص نیست” افزود: تا زمانی که بررسی‌های کامل صورت نگیرد، نمی‌توانیم در مورد خودکشی این دختر مطرح کنیم که آیا مرکز سلامت در این زمینه قصوری داشته و مقصر بوده است یا خیر.
به گفته پوریوسف بر اساس بررسی‌های ما، این مرکز قصوری نداشته و وظیفه خود را انجام داده است، اما تا بررسی‌های کامل باید صبر کرد. گفتنی است در برخی از رسانه‌ها مطرح شده که همراه این دختر،  در این مرکز سلامت چند فرد دیگر هم قصد خودکشی داشته‌اند که این موضوع صحت ندارد.
مدیرکل بهزیستی استان همچنین در مورد گزارشی که روزنامه خراسان در مورد یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد تهیه کرده، توضیح داد: متاسفانه روزنامه خراسان بنا به اظهارات یکسری افراد گزارشی تهیه کرده که در حال حاضر پرونده آن در دادگاه است و هر آنچه که دادگاه حکم دهد همان را رسانه‌ای خواهیم کرد. درواقع در مورد کمپ‌های ترک اعتیاد یکسری ادعا از سوی برخی از مددجویان مطرح شده که در حال بررسی است، اما باید توجه داشت که لغو مجوز این مراکز در صورت تخلف از طرف دادگاه صورت می‌گیرد. درواقع دادگاه رسیدگی‌های لازم را انجام می‌دهد و در نهایت حکم صادر می‌شود، پس ادعاهای مطرح شده هنوز ثابت نشده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *