یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی شد

“یعقوبعلی نظری” به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی از هیئت دولت رأی اعتماد گرفت.
دکتر نظری پیش از این فرمانده سپاه امام رضا (ع)، معاون لشکر پنج نصر خراسان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع) بوده و همچنین مسئولیت فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی را عهده‌دار بوده است.
از جمله فعالیت های شاخص دکتر نظری در سال‌های اخیر می توان به احیای اقتصاد روستایی،
احیای قنات های سطح روستا
احیای دامپروری و دام سبک
در بحران گوشت مدیریت واردات گوشت ازافغانستان، توسعه عمرانی روستاها از مدرسه سازی تا راهسازی، اشتغال جوانان به خصوص در مناطق محروم برای مهاجرت معکوس،
توسعه انرژی های تجدیدپذیر از جمله نیروگاه بادی خواف و بزرگترین سد برقابی کشور در ارداک است.
انتخاب دکتر یعقوب‌علی نظری به عنوان استاندار خراسان رضوی حسن بزرگی محسوب می‌شود چون با توجه بومی بودن به مسائل امنیتی، فرهنگی و اجتماعی اشراف کامل دارد.
او با اثرگذاری در ستاد تدبیر استان برای حوزه گردشگری، صنعت برای رفع موانع و مشکلات بیمه، مالیات و بانکی سبب رشد فعالیت و افزایش اشتغال در استان خراسان رضوی شده است.
یکی از مهمترین برنامه های دکتر یعقوبعلی نظری با توجه به ظرفیت استان خراسان در حوزه صنعت و کشف فرصت های سرمایه گذاری از کشورهای خارجی به خصوص کشورهای همجوار بالاخص افغانستان و ترکمنستان نگاه ویژه داشته است . توسعه مناطق محروم روستایی، خدمات ویژه در خصوص تولید، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین راه اندازی مرکز درمانی ۴۰۰ تخته برای سلامت مردم از دیگر اقدامات دکتر نظری است.
پیش از این محمدصادق معتمدیان تصدی استانداری استان خراسان رضوی را بر عهده داشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *