رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد تاکید کرد:

ضرورت توجه ویژه به حق الناس و حقوق مردم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توجه ویژه به حق الناس و حقوق مردم بسیار نکته مهمی است که در این زمینه فقیر و غنی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و باید همواره مراقب باشیم.
به گزارش صبح امروز، بتول گندمی در حاشیه دیدار با مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر ما به سمت ایجاد یک سازمان برای حفظ دارایی های شهر و فرآوری آن برای ایجاد زیرساخت های شهر نرفته ایم.
وی افزود: امیدوارم هرگز در مدیریت شهری به این سمت گام برنداریم که صلح نامه ای را با شهروند منعقد کنیم که براساس آن ملک و زمین آنان را بگیریم . پس از اجرای پروژه به فکر تامین حقوق آنان باشیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در حقیقیت پس از امضای هرگونه صلح نامه با شهروندان باید قبل از اتمام پروژه، تمامی حق و حقوق آنان پرداخت شود و نباید نسبت به مال مردم بی تفاوت نباشیم.
گندمی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به حق الناس و حقوق مردم بسیار نکته مهمی است که در این زمینه فقیر و غنی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و باید همواره مراقب باشیم.
وی با بیان اینکه در آغاز شورای پنجم بیش از 300 صلح نامه رصد شد که تنظیم زمان های آن به دو سال و بعضا به 6 سال نیز می رسید، اضافه کرد: اگر توافقی صورت گیرد و ما حقوق شهر را به درستی وصول نکنیم، حق الناس 3.5 میلیون نفر را بر گردن خود داریم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در حال حاضر شاید برخی از شهروندان برای رسیدگی به مشکلات خود نتوانند به ما دسترسی پیدا کنند بنابراین باید توجه داشته باشیم که حق کسی را ضایع نکنیم.
گندمی گفت: شهرداری در همه برنامه ها و معاونت ها بعد از مردم و شهر حرکت می کند که این امر اصلا قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: زمانی که شهرداری برنامه عملیاتی خود را تدوین می کند، باید به اندازه چهار سال طرح اجرایی مطالعه شده و به روز شده را بر روی میز بگذارد و برای آن توضیحات لازم را ارائه دهد. انتظار ما برای سال جاری این است که یک فهرست واحد برای پروژه های خود ایجاد و بر اساس اولویت آن را طبقه بندی کنیم.

image_print
2 پاسخ
  1. Rastrear Celular
    Rastrear Celular گفته:

    Você pode usar o software de gerenciamento dos pais para orientar e supervisionar o comportamento dos filhos na Internet. Com a ajuda dos 10 softwares de gerenciamento de pais mais inteligentes a seguir, você pode rastrear o histórico de chamadas de seu filho, histórico de navegação, acesso a conteúdo perigoso, aplicativos que eles instalam etc.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *