بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آموزشگاه شمیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آموزشگاه آزاد موسیقی شمیم به مدیریت خانم شیما شریفی بازدید کرد.
جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، به منظور بررسی وضعیت آموزشگاهها و موسسات فرهنگی هنری پس از بازگشایی و بررسی میزان خسارت تعطیلات بیماری کرونا به مراکز فرهنگی هنری، از آموزشگاه آزاد موسیقی شمیم بازدید کرد.
در این بازدید که محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی این اداره کل و مجتبی قیطاقی رییس انجمن موسیقی استان حضور داشتند، شیما شریفی مدیر این آموزشگاه گزارشی از اقدامات آموزشگاه در ایام بیماری کرونا ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، آموزشگاه شمیم که همکاری با موسسه محک (حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) دارد، گفت: در تمامی سال، برنامه هایی ویژه کودکان مبتلا به سرطان را در بیمارستان داریم که گروههای هنری نیز همکاری ویژه ای دارند، در ایام بیماری کرونا نیز برنامه های ویژه تئاتر و موسیقی، به منظور افزایش روحیه و نشاط برگزار شده است.
وی هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان را بسیار بالا دانست و گفت: کمک های خُرد مردم می تواند در زمینه تامین دارو و هزینه های درمان حمایت خوبی باشد، اگر گروههای مردمی کمک نکنند، کار تامین این هزینه ها بسیار سخت است و در هر صورت باید این هزینه ها تامین شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تقدیر از شیما شریفی مدیر این آموزشگاه گفت: در ایام شیوع کرونا، اقشار آسیب پذیر دچار مشکلات مضاعفی شدند. مراکز فرهنگی هنری، گروههای هنری و هنرمندان به کمک آمدند و سعی کردند با برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری روحیه نشاط و شادابی جامعه حفظ شود و این باعث افتخار ماست که یک آموزشگاه تا این حد دغدغه مندی دارد و به کمک گروههای آسیب پذیر شتافته است، امیدواریم این اداره کل هم بتواند در انجام این خدمت رسانی کمک و حمایت لازم را داشته باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *