كاهش54 درصدي جانباختگان حوادث رانندگي در نوروز1399

رئيس پليس راهور خراسان رضوي از كاهش54 درصدي جانباختگان حوادث رانندگي درطرح نوروز1399 در استان خبر داد.
به گزارش صبح امروز، سرهنگ “حميدرضا دهنوي” در تشريح اين خبر گفت: طرح نوروزي پليس راهور از 25 اسفندماه 1398 لغايت 15/01/1399 در دومرحله، با بكارگيري حداكثر توان در سطح استان خراسان رضوي اجرا شد.
وي افزود: پليس راهوردر اجراي اين طرح ، تمهيدات و طرح هاي ترافيكي با محوريت پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و قطع چرخه انتقال اين بيماري برخورد با تخلفات حادثه ساز را در دستور كار خود قرار داد و خوشبختانه ميزان جانباختگان فوتي در تعطيلات نوروزي امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد و تعداد مجروحان نيز55 درصد كاهش را نشان مي دهد.
سرهنگ دهنوي خاطر نشان كرد: در نوروز امسال در ورودي خودرو به شهر مشهد 33 درصد و در خروجي خودرو از مشهد نيز 35 درصد كاهش را روبرو بوده ايم.
وي خاطر نشان كرد: همچنين در اين مدت با توجه به اجراي طرح فاصله گذاري اجتماعي، 400 دستگاه موتورسيكلت و 10 هزار و 11 دستگاه خودرو كه با توجه به اطلاع رساني پليس راهورمبني بر خودداري از تردد در سطح شهر مشهد ، در تردد بودند را اعمال قانون و به پاركينگ انتقال داده شدند.
رئيس پليس راهور خراسان رضوي در پايان گفت: توصيه پليس راهور به شهروندان ، رعايت قوانين و مقررات راهنمايي ورانندگي و همكاري وتعامل با كاركنان پليس راهور در بهبود بخشي به وضعيت ترافيكي و پيوستن به پويش در خانه بمانيم، در راستاي پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و قطع چرخه انتقال اين بيماري است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *