استقرار پایگاه سیار انتقال خون در ورودی باب الرضا (ع) با مشارکت آستان قدس رضوی

ذخایر خونی استان به شدت رو به کاهش است

به گزارش روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی همزمان با کاهش مراجعات مردم و انتشار کرونا ویروس و همچنین کاهش شدید ذخایر خونی استان  پایگاه سیار انتقال خون در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی مستقر و پذیرای مردم انساندوست و داوطلب اهدای خون خواهد بود.

دکتر مجید عبدالهی مدیرکل انتقال خون استان با بیان این مطلب گفت: به منظور ترویج روحیه ایثارگری و فرهنگ اهدای خون پایگاه سیار انتقال خون در ورودی حرم مطهر رضوی مستقر و به داوطلبان اهدای خون، خدمات بهینه ارائه می‌شود.

وی افزود: با تلاش گسترده کارکنان انتقال خون استان جهت دریافت خون های اهدای مردم مومن و خداجو و همچنین جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا سامانه نوبت دهی اینترنتی فعال گردیده و تیم سیار انتقال خون نیز در مجاورت حرم مطهر علاوه بر دو پایگاه ثابت خونگیری امید و ثامن اماده خدمت رسانی به اهداکنندگان عزیز می باشد مردم ایثارگر گرامی می توانند از ساعت 8 صبح تا 13 به این مرکز که در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی واقع شده است مراجعه و در این اقدام معنوی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرمشهد مقدس به عنوان قطب مذهبی ایران اسلامی بوده محل مراجعه خیلی عظیمی از شهروندان در مناسبت های مذهبی است گفت: هر ساله در مناسبت های مذهبی حرم مطهر رضوی یکی از پایگاه‌های انتقال خون بوده و همیشه یکی بالاترین آمار اهدای خون را نیز به خود اختصاص داده است.

دکتر عبدالهی در پایان یادآور شد: اتوبوس سیار اهدای خون با مشارکت آستان قدس رضوی تا پایان تعطیلات نوروز در محل فوق مستقر است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *