واکنش عضو شورای شهر مشهد به عدم تعطیلی مترو و اتوبوس در کشور

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اعلام وزارت کشور مبنی بر عدم تعطیلی مترو و اتوبوس و پایانه‌های مسافربری گفت: هنوز ابلاغ کتبی برای ما نیامده و اگر ابلاغ کتبی بیاید باید با اعضاء شورا مشورت کنیم، اما همچنان بر مصوبه خود اصرار داریم.

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اعلام وزارت کشور مبنی بر عدم تعطیلی مترو و اتوبوس و پایانه‌های مسافربری، اظهار کرد: مصوبه ما برای تعطیلی مترو و اتوبوس دیروز به تصویب رسیده و فرمانداری به عنوان نماینده وزارت کشور نیز آن را تاییدکرده، بنابراین قانونی است.

وی بیان کرد: تصمیمی که ما گرفتیم به خاطر صلاح مردم مشهد بوده، زیرا اکنون همه توصیه‌های بهداشتی ملی و جهانی تنها راه جلوگیری از شیوع این ویروس را کم شدن رفت و آمد و ازدحام بیان می‌کند؛ بنابراین هر کاری که انجام دادیم به خاطر سلامتی مردم مشهد بوده و سر تصمیم خود هستیم و روی مصوبه خود اصرار داریم.

گفتنی است براساس اعلام برخی خبرگزاری‌ها سخنگوی وزارت کشور عنوان کرده که با برنامه‌ریزی مناسب، ضمن رعایت بیشتر اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغ شده از تعطیلی متروها، اتوبوس‌رانی‌ها و پایانه‌های مسافری درون شهری و برون شهری خودداری شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *