استاندار خراسان رضوی نمایش پرنده و فیل را به تماشا نشست

استاندار خراسان رضوی با حضور در تالار هلال احمر مشهد، محل اکران نمایش پرنده و فیل ، این تئاتر را تماشا کرد.

علی رضا رشیدیان در حاشیه ی تماشای این تئاتر، اظهار داشت: عملکرد حوزه ی توانبخشی استان، در کشور قابل دفاع است.
وی ضمن تقدیر از همت بلند و اراده ی افرادی که به هر دلیلی دچار نقص عضو شده اند؛ افزود: این عارضه باعث نشده که از سایر ظرفیت های خود غفلت کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: این عزیزان واژه ی ” ما می توانیم ” را به معنای واقعی صرف کرده اند و در برخی موارد مشاهده می شود که علی رغم محدودیت و مشکلات، فعالیت هایی انجام می دهند که افرادی که از سلامت جسمانی برخوردارند از آن عاجزند.

رشیدیان تاکید کرد: تمام هنر این است که بتوان با وجود موانع، بر چالش ها فائق آمد و دچار مرگ تدریجی نشد که توانبخشان عزیز توانستند این مهم را محقق کنند.

وی با تاکید بر پیگیری مسائل مرتبط با حوزه ی توانبخشی در استان، خاطر نشان کرد: باید علاوه بر احصا مشکلات به دنبال راهکارهای اجرایی برای رفع آن ها با استفاده از ظرفیت خود این عزیزان و سازمان ها و تشکل های مردم نهاد باشیم .

استاندار خراسان رضوی گفت: این عزیزان دارای استعداد و  توانمندی های فروان در حوزه های مختلفی از جمله هنر هستند که با تمهید شرایط، بروز و ظهور می یابد و ما باید این زمینه را برای آنان فراهم کنیم.

رشیدیان از حضور موثر مردم و خیران در قالب سازمان های مردم نهاد برای حمایت از مددجویان و همچنین گروه تئاتر معلولان جسمی و حرکتی مشهد و موسسه خیریه توانمند سازی بچه های باران که اقدام به اجرای این نمایش نمودند؛ قدردانی کرد.

گفتنی است؛ نویسنده ی این نمایش داوود کیانیان، طراح و کارگردان آن حمید کیانیان هستند که داروده ی هشت رتبه ی برتر و برگزیده ی جشنواره بین المللی تئاتر اصفهان است.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *