برپایی نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در مشهد

عاطفه خوافیان

پنجاه و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد برپا شد.

به گزارش صبح امروز، رییس مرکز امور اجرایی نمایشگاه‌های صنعت هسته‌ای کشور روز شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه همزمان با آغاز دهه فجر و در محل دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با هدف به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در کشور برگزار شده است.

محمدتقی شجاعی افزود: این نمایشگاه در قالب ۲۰ غرفه و در سه بخش شامل مرور چرخه سوخت، بخش نیروگاهی و بخش کاربردهای جنبی صنعت هسته‌ای در صنایع مختلف از جمله پزشکی و کشاورزی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه امکان بازدید برای عموم مردم فراهم است ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای بازدید نخبگان، دانشگاهیان، استادان و تمامی علاقه مندان در دستگاهها و سازمانهای مختلف نیز انجام شده است.

رییس مرکز امور اجرایی نمایشگاه‌های صنعت هسته‌ای کشور گفت: این نمایشگاه از امروز ۱۲ بهمن ماه آغاز به کار کرده است و تا ۱۶ بهمن ماه به فعالیت خود ادامه می دهد و ساعات بازدید از آن نیز ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ در نظر گرفته شده است.

شجاعی افزود: در هر غرفه نمایشگاهی یک کارشناس متخصص، اطلاعات لازم را در خصوص آخرین دستاوردهای هسته‌ای کشور در حوزه خود برای بازدیدکنندگان توضیح می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم برنامه های گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر طی امروز  مراسم رسمی افتتاح این نمایشگاه فردا  ۱۳ بهمن ماه با حضور مسوولان کشوری و استانی در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار می‌ شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *