آماده‌باش در اردوگاه اصلاحات

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده در سرتاسر استان با گرایش اصلاح‌طلبی دعوت کرد تا ظرف 48 ساعت آینده برای گفت‌وگو و همکاری خود را به این شورا معرفی کنند.

به گزارش ایسنا، محمدصادق جوادی‌حصار با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته جلسه شورای اصلاح‌طلبان استان تشکیل شد و ضمن ارائه گزارش کار و بررسی وضعیت کاندیداهای رد و تایید صلاحیت شده با گرایش اصلاح‌طلبی تصمیم‌گیری‌هایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی مانند سراسر کشور و طبق سیاست‌های اتخاذ شده شورای عالی اصلاح‌طلبان در هر شهر و حوزه انتخابیه‌ای که کاندیدای اصلاح‌طلب کارنامه‌دار و قابل رقابت داشته باشد لیست می‌دهد و هرجایی که چنین کاندیدایی وجود نداشته باشد و امکان ارائه لیست نباشد انتخاب و گزینش‌گری را به خود مردم واگذار می‌کنیم.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین از امروز به مدت 48 ساعت از کاندیداهای تایید صلاحیت‌شده در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی با گرایش اصلاح‌طلبی برای شناسایی امکانات باقی مانده دعوت به گفت‌وگو و همکاری می‌کنیم.

جوادی‌حصار با اشاره به اینکه اگر کاندیداها استاندارد مورد نظر برای رقابت را داشته باشند با آنان وارد چانه‌زنی‌های بعدی می‌شویم، گفت: شرط حضور  احتمالی کاندیداهای مورد نظر در لیست شورای اصلاح‌طلبان این است که از شورا دو سوم رای مثبت را دریافت کنند.

وی افزود: کسب دو سوم آرا مختص لیست مشهد است و در مورد شهرستانها  اجماع اصلاح طلبان و اخذ رای اعتماد مرکز استان و شورای عالی شرط قرار گرفتن در لیست احتمالی خواهد بود .

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *