پخش تبلیغات نامزدهای خبرگان از ۲۳ بهمن ماه

نخستین جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این باره اظهار کرد: به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان از امکانات دولتی و همچنین بازرسی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها، امروز به دعوت استاندار خراسان رضوی، اولین جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان در استان در محل استانداری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مواد ۱۹ تا ۲۷ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه تبلیغات مرور و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: مقرر شد به هر یک از ۴ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه خراسان‌ رضوی و به صورت برابر، به منظور بیان نقطه نظرات و اهداف داوطلبی، فرصت استفاده از یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه رادیویی اختصاص داده شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی از ۲۳ بهمن‌ ماه قابلیت پخش در صدا و سیمای مرکز استان را خواهد داشت که در آن هر داوطلب به مدت ۱۸ دقیقه می‌تواند از فرصت رادیو و تلویزیون برای ارائه نظرات خود استفاده کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *