بازگشایی مسیر مسدود شده پروژه تقاطع غیرهمسطح آیت الله رفسنجانی

نفس جاده سنتو باز شد

در راستای رفاه حال زائران و مجاوران و کاهش ترافیک ورودی مشهد از جاده قوچان، مسیر مسدود شده بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی که به دلیل اجرای دوربرگردان غیرهمسطح در این محل مسدود شده بود، بازگشایی شد.

مهدی حاتمی، مدیرکل حوزه و امور شورای شهر و مناطق شهرداری مشهد در حاشیه بازگشایی این مسیر گفت: با توجه به ترافیک روزهای پایانی شهریور در مسیر ورودی شمال به مشهد و بالعکس در مسیر بولوار آیت الله رفسنجانی که به دلیل انجام عملیات اجرایی دوربرگردان غیرهمسطح در این محل مسدود شده بود، برای رفاه حال زائران و مجاوران و کاهش ترافیک بدون اعلان قبلی این مسیر بازگشایی شد.

وی افزود: بر این اساس همکاران در سازمان عمران شهرداری مشهد به سرعت لاین برگشت قوچان –مشهد را شستشو، خط کشی و برای بازشگایی تحویل پلیس راهور دادند که این موضوع بااستقبال شهروندانی که در ترافیک سنگین این مسیر قرار داشتند، روبرو شد.

وی اضافه کرد: مسیر برگشت در جاده چناران- مشهد نیز در این محل بازگشایی خواهد شد تا شاهد کاهش ترافیک در این محل باشیم.

حاتمی تصریح کرد: هر چند بازگشایی این مسیرها انجام عملیات اجرایی دوربرگردان را سخت خواهد کرد، اما برای رفاه حال زائران و مجاوران این مسیرها بازگشایی و اکنون شاهد ترافیکی روان در این محل هستیم.

مدیرکل حوزه و امور شورای شهر و مناطق شهرداری مشهد ادامه داد: با تلاش همکارانمان در سازمان عمران این تقاطع ظرف هفته های آینده زودتر از زمانبندی در نظر گرفته شده، آماده بهره برداری خواهد بود.

دوربرگردان غیرهمسطح هاشمی رفسنجانی اواخر مهرماه آماده بهره برداری است

همچنین احسان عظیمی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد نیز در این خصوص گفت: به دلیل انجام عملیات احداث دوربرگردان غیرهمسطح آیت الله هاشمی رفسنجانی، مسیرهای اصلی مسدود و خودروهای عبوری از این محل از مسیرهای انحرافی عبور می کردند.

وی افزود: اما با توجه به سنگینی ترافیک در روزهای پایانی شهریورماه، در راستای رفاه حال زائران و مجاوران ابتدا مسیر قوچان به مشهد بازگشایی و تا ساعاتی دیگر مسیر مشهد به چناران نیز بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات احداث دوربرگردان غیرهمسطح آیت الله هاشمی رفسنجانی که طبق تابلوی روزشمار قرار بود اواخر آذرماه به بهره برداری برسد، 50 روز زودتر از زمانبندی اواخر مهر یا اوایل آبان ماه آماده بهره برداری خواهد بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *