شهردارمشهد امروز تکریم و معارفه می‌شود

محمد رضا کلائی به عنوان شهردارمشهد عصرامروزدر سالن اجتماعات انشگاه فردوسی معارفه و قاسم تقی زاده خامسی شهردار سابق مشهد تکریم می‌شود.

به گزارش صبح امروز، با اجرایی شدن اصلاحیه قانون منع به‌کار گیری بازنشستگان ، قاسم تقی زاده خامسی که مدت حدود 14 ماه سکانداری شهرداری مشهد را برعهده داشت، ازادامه خدمت به زائران و مجاوران شهر امام رضا (ع) بازماند، تا شورای اسلامی شهر مشهد فردی را که تجربه مدیریت در شهرداری‌های تهران و مشهد را در کارنامه دارد جایگزین تقی زاده خامسی کند.

تقی زاده خامسی که فردی دارای تجربه مدیریتی در معاونت شهرداری‌های مشهد و تهران ، معاونت استانداری خراسان را داشت کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته و توانسته اعتماد بخش زیادی از سرمایه گذاران را جلب کند و بخش زیادی از بدهی‌های شهرداری را پرداخت کند.

در این دوره شورای شهرسیاست گذاری‌هایی را برای تغییر آغاز کرده و برنامه میان مدت 3 ساله 97 تا را تدوین کرده است و شهرداری با تکیه برمدیریت دانش محور در حوزه‌های برنامه ریزی ، مالی و پشتیبانی و سرمایه گذاری راهی را آغاز کرده است که بتواند اعتماد سرمایه گذاران و عموم مردم را به مدیریت شهری جل کند و مردم در توسعه و آبادانی شهر مشارکت فعال داشته و در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند.

کلائی جوان و باتجربه برنامه راهبردی را پیش رو دارد که با کمک و تجربه تقی زاده خامسی و همراهی خودش و دیگر معاونان شهرداری تدوین شده و نقشه راه را دراختیار دارد و آن گونه که خودش در اولین سخنرانی در صحن علنی مطرح کرد، وقت نیست و شهرداری باید شتاب بگیرد.

این نکته را نباید فراموش کرد که کلائی از نزدیک و حتی بیشتر از تقی زاده خامسی طی چند سال اخیر با چالش‌های مشهد دست و پنجه نرم کرده و جوان بودنش قدرت ریسک را به او می‌دهد که برنامه‌های شهرداری را شتاب دهد و امید بیشتری را برای همراهی و هم صدایی با مردم مشهد یعنی تحقق شعار تغییربه ارمغان بیاورد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *