دشمن درصد فاصله انداختن بین دورکن اصلی انقلاب است

استاندار خراسان رضوی همزمان با روزعید قربان با آیت اله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

آیت اله حسین نوری همدانی در این دیدار؛ مردم و ولایت فقیه را دو رکن اساسی انقلاب اسلامی دانست و اظهارکرد: دشمن در تلاش است بین این دو رکن با تلاش های مذبوحانه فاصله بیندازد.

وی افزود: مدیریت جامعه کاری بسیار مهم و مقدس است که باید با پشتوانه علم، آگاهی و همراهی مردم برای ساماندهی مشکلات برنامه ریزی و تلاش کرد.

این مرجع عظام تقلید بابیان اینکه ریشه بسیاری از انحرافات ورود به مباحثی است که اطلاعات کافی درمورد آن نداریم، تاکید کرد : مردم وظیفه دارند در مقابل اطلاعات ناقصی که توسط بعضی از افراد ارایه می شود ،سکوت نکنند.

آیت اله نوری همدانی با اشاره به مشکلات اقتصادی و چالش های پیش روی دولت، توجه به مادیات و معنویات را درکنار هم امری ضروری و مهم در مدیریت دانست وافزود: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند و شاخص های رفاه در جامعه ارتقاء یابد.

وی  تجهیز به علم و تکنولوژی را از دیگر ضروریات جامعه و کشور دانست و تصریح کرد: دشمن درتلاش است تا از ارتقاء علمی کشور در عرصه های مختلف جلوگیری کند که باید در برابر این توطئه هوشیار بود.

آیت اله نوری همدانی، مدیریت در خراسان رضوی وهمچنین مشهد مقدس را متفاوت از سایر نقاط کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید از توفیق خدمت در این خطه که منتسب به علی ابن موسی الرضا(ع) است برای ارتقاء شاخص های خدمت رسانی به زائران و مجاوران استفاده کرد.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت زمان استقرار دولت تدبیر و امید در استان گفت: امروز که دشمن فشار به دهک های پایین جامعه را به عنوان یک راهبرد دنبال می کند و با استقرار اتاق جنگ خود در وزارت خزانه داری سعی در فاصله انداختن دولت و مردم دارد ضرورت دارد با اتخاذ سیاست های صحیح اقتصادی توانستیم با تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری کنیم.

وی افزود: دشمن با القاء ناامیدی و ناکارآمدی نظام دینی در اداره امور جامعه سعی دارد مردم را از همراهی با نظام و دولت مایوس کند که همواره این توطئه با شکست مواجه بوده است وتوانسته ایم با همراهی مردم بر بسیاری از مشکلات فائق آمده و از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه درحوزه های مختلف اقتصادی،کشاورزی و خدمات اظهارکرد: برنامه ریزی هایی برای برون رفت از مشکلات انجام شده است و برای توفیق دراین¬باره نیازمند همراهی و همکاری همه بخش ها اعم از دولتی و خصوصی هستیم. رشیدیان تنظیم بازار و بازرسی های مستمر از وضعیت بازار را از اولویت هایی دانست که با جدیت دنبال شده و با متخلفان این حوزه مطابق قانون برخورد شده است.

وی با اشاره به پیش بینی بسته های حمایتی دولت گفت: توزیع این بسته ها در اتحادیه های کارگری ،کارمندی و همچنین مددجویان نهادهای حمایتی می تواند تا حدودی مشکلات مردم را برطرف کند. ذخیره سازی کالاهای اساسی با دقت و اهتمام ویژه دنبال شده است و هم اکنون برای بیش از یک سال مصرف استان ذخیره سازی انجام شده است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *