چراغ‌ها را خبرنگاران روشن می‌کنند

مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی در نشست خبری با موضوع روز خبرنگار گفت: ما در حال حاضر دچار شرایط انقباضی بودجه‌ای در همه عرصه‌ها و نیز در بحث سلامت هستیم و این بدین معنا است که باید این آگاهی را در زمینه سمت و سوی اولویت ها به خدمت دهندگان و نیز ارائه کنندگان خدمت برسانیم.

علی‌رضا رمزی افزود: ما باید با توجه به شرایط کنکنی یک نقشه راه واحدی داشته باشیم که گویای اولویت‌های ما در این راه باشد. باید از فرصت رسانه بیش‌ترین استفاده را کرد زیرا که این سازمان و نهاد بیشترین تاثیر را بر آحاد جامعه دارد و باید به گیرندگان خدمات بیمه نیز اطلاعات کافی و صحیحی در این حوزه داده شود.

آگاهی بخشی به آحاد مردم بر دوش رسانه‌ها

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه ادامه داد: مجموعه سازمان بیمه سلامت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه‌ای است که ۴۰ میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار داده و در حال خدمت رسانی است که حجم غالب این افراد روستاییان هستند که در دسترسی به اطلاعات و نوع مخاطبین متفاوت هستند که این رسالت رسانه را بیش‌ از پیش می‌کند.

ملازم حسینی افزود: رسانه باید برای این دسته از افرادی که از اطلاعات کافی در خصوص حقوق شهروندی ندارند تلاش بیش‌تری داشته باشد تا این افراد نیز با آگاهی از حق و حقوقات خود هم استفاده کنند و نیز به مطالبه حقوقات خود بپردازند.

وی  تصریح کرد: ایجاد ساختار معاونت فناوری و ساختار سازمان یک‌پارچه بیان‌گر نگاه بلند این سازمان به ایجاد و استفاده از این ابزار در جهت پاسخ به مطالبات مخاطبین ۴۰ میلیونی خود است  و امید است از این شیوه بتوانیم به حقوق مخاطبین خود نزدیک‌تر بشیم.

ملازم حسینی اظهار داشت: ما نسبت به رسیدگی به هزینه‌های درمانی تکلیف داریم اما خیلی  سواستفاده‌های متناوبی از سیستم بیمه‌ای در قالب و شگردهای مختلف نیز داریم که هزینه‌های زیادی را برای سازمان در بر دارد.

وی توضیح داد: مردم باید در خصوص بیمه و نقطه‌ی کور نحوه کار بیمه  آگاه باشند و با توجه به این‌که مردم نسبت به ارایه مستندات برای دریافت دارو ناراضی به‌نظر می‌آیند باید بدانند که با توجه به شرایط اکنون کشور این قوانین به دلیل مواجه نشدن با کمبود و نبود دارو در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *