بردسکن ظرفیت بالایی در ورزش باستانی و زورخانه‌ای دارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: از برگزاری مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، استقبال می‌کنیم و آمادگی لازم را داریم تا در سال آینده این دوره از مسابقات آسیایی را به میزبانی بردسکن برگزار کنیم.

کوروش صبوریان در حاشیه همایش ملی ورزش زورخانه‌ای در بردسکن، گفت: از برگزاری مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، استقبال می‌کنیم و آمادگی لازم را داریم تا در سال آینده این دوره از مسابقات آسیایی را به میزبانی بردسکن که مهد ورزش باستانی در کشور است، برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: وفاق و همدلی و حضور هزاران نفر جمعیت مشتاق و علاقمند در بزرگترین گود روباز کشور در بردسکن نوید روزهای خوب برای ورزش بردسکن را دارد.

وی با بیان اینکه، امکانات ورزشی بردسکن مناسب است، بیان کرد: همت بالای مردم و مسؤولان در این شهرستان، وظیفه مدیران را برای خدمت دوچندان می‌کند، بنابراین به‌زودی، پروژه گود باستانی اداره ورزش که درحال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، امسال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

صبوریان خاطرنشان کرد: در این برهه، حضور جمعیت علاقمند در کنار ورزشکاران، همه را به‌وجد می‌آورد و پیامی برای دشمنان دارد تا بفهمند، ایران کشوری پرتوان، قدرتمند و گوش به‌فرمان رهبری نظام است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی فعالیت ۲۵ هیات ورزشی در بردسکن و حضور ۱۵ تیم در رشته‌های مختلف در مسابقات استانی و لیگ استان از این شهرستان را نشان پویایی ورزش بردسکن ذکر کرد.

بردسکن، آماده میزبانی مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای است

در ادامه سرپرست فرمانداری بردسکن با بیان اینکه در پی خواسته ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش باستانی از فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای برای برگزاری مسابقات آسیایی در کشورمان و به‌میزبانی بردسکن، گفت: با تمام توان آمادگی خود را برای میزبانی از ورزشکاران کشورهای آسیایی در این شهرستان اعلام می‌کنیم، داشتن سه گود بزرگ و استاندارد در این شهرستان، کمک بزرگی به این میزبانی می‌کند.

ابراهیم قاسم‌پور افزود: پیگیری می‌کنیم که برای دهمین همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در سال آینده، میزبان ورزشکاران بیش از ۳۰ استان کشور باشیم.

وی با اعلام اینکه در نهمین همایش ورزش‌های باستانی در بردسکن، بیش از ۵۰۰ ورزشکار، از ۲۲ استان و ۵۲ شهرستان حضور داشتند، اظهار امیدواری کرد تا در سال آینده ورزشکاران بیشتری از استان‌های مختلف حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *