می‌خواهیم تهاجمی باشیم

سرمربی پدیده مشهد که تیم قابل احترامی را در نیم فصل اول راهی مسابقات کرده بود، اکنون با برطرف شدن بخش عمده مشکلات مالی تیمش و دستیابی به اسپانسر جدید، با امیدواری بیشتری لیگ را در نیم فصل دوم استارت خواهد زد.

یحیی گل‌محمدی که در نیم فصل اول موفق شده تیمی مدعی را روانه مسابقات کند و شاگردانش در جمع مدعیان حاضر بودند، اکنون با انگیزه بیشتری نیم فصل دوم را استارت خواهد زد. او که در بازی رفت علیرغم شایستگی برابر پرسپولیس شکست خورد، اکنون امیدوار است در بازی برگشت نمایش موفقی را در استادیوم آزادی پشت سر بگذارد. گل‌محمدی با حضور در نشست خبری درباره شرایط تیمش در این دیدار گفت: اولین بازی دور برگشت از یک ماه و 20روز بازی داریم که زمان زیادی بود و باید این تیم را به شرایط بازی برسانیم. هر چند سخت بود امکانات تمرینی ما محدود است و بازی‌های تدارکاتی را هم از دست دادیم. به خاطر نداشتن زمین بازی تدارکاتی قبل از بازی با پرسپولیس را از دست دادیم.

به گزارش ورزش سه، سرمربی پدیده با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای جدال با پرسپولیس پشت سر گذاشته گفت: ما به دلیل نداشتن امکانات بازی‌های تدارکاتی را از دست دادیم. قرار بود آخرین بازی تدارکاتی را انجام دهیم اما چون امکانات نبود و به خاطر نداشتن زمین این موضوع کنسل شد که امیدوارم این موضوع به ما ضربه نزند. ما در  20 روز اخیر دو بازی تدارکاتی داشتیم. اما تاکید می‌کنم که بچه‌ها از نظر ذهنی آماده بازی هستند. ما فردا بازی سختی داریم و با یک تیم قدرتمند به نام پرسپولیس بازی خواهیم کرد. پرسپولیس در چند فصل اخیر تیم اول و خوب ایران بوده و مربی و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد اما ما تیم باکیفیتی هستیم و در نیم فصل اول با همه مشکلاتی که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که حضور اسپانسر جدید را چقدر در برطرف شدن مشکلات تیم موثر می‌داند و موفق خواهند شد به نتیجه مدنظر نزدیک شوند گفت: در نیم فصل دوم شرایط با نیم فصل اور متفاوت خواهد بود. گرفتن امتیاز سخت‌تر است. تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند نمی‌خواهند سقوط کنند و با تمام وجود بازی می‌کنند و تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند نباید انتظار داشت مثل نیم فصل اول امتیازها را جمع کنیم اما تلاش می‌کنیم خوب نتیجه بگیریم. بحث امکانات و زمین تمرین مهم است که ما در مشهد خیلی در این زمینه مشکل داریم. امیدوارم با همت مسئولان این مشکلات را حل کنیم. ما تیم خوبی داریم و سعی می‌کنیم مثل نیم فصل اول با نتایج خوب زمین را ترک کنیم.

سرمربی پدیده که همچنان بابت مشکلات تیمش و بی توجهی مسئولان گلایه داشت در ادامه افزود: این بحث بسیار وسیع است و نمی‌توان فقط یکی دو دقیقه در مورد آن صحبت کرد ولی به طور کلی باید بگویم عملکرد مربیان را با نتایج‌شان مقایسه می‌کنند. ما را دو دوره به جام جهانی برد که کار ارزشمندی بود اما دو دوره هم در جام ملت‌ها نتیجه نگرفت باید بنشینیم و مقایسه کنیم و این شرایط را برسی کنیم که نتایج به میل ما بوده یا نه. کی‌روش مربی بزرگی بود که در سطح جهانی به تیم ما شخصیت داد. این کار ارزشمندی است.

وی در واکنش به این موضوع که آنها در بازی رفت برابر پرسپولیس علیرغم نمایش تهاجمی بدشانس بودند و اکنون چه تفکری را در آزادی دنبال خواهند کرد گفت: این مسئله به شرایط بازی بستگی دارد. آنجا که باید دفاع کنیم دفاع می‌کنیم و اگر شرایط مهیا باشد کار تهاجمی می‌کنیم و گلزنی می‌کنیم. اینگونه نیست که بتوانم بگویم در نیمه اول دفاع و در نیمه دوم حمله خواهیم کرد. در مورد شرایط نمی‌توان صحبت کرد. باید شرایط بازی را دید و همه چیز به جو بازی بستگی دارد من دوست دارم تیم ما سراپا حمله کند و مالکیت را در اختیار داشته باشد اما پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی سختی با آنها داریم. ما در بیشتر دقایق تمرکزمان روی دفاع است و اگر در دفاع خوب عمل کنیم می‌توانیم کارهای هجومی هم موفق باشیم.

وی بار دیگر با اشاره به مشکلات تیم و توجه اسپانسر به برطرف کردن موانع خطرساز برای باشگاه گفت: تا 50 درصد مطالبات پرداخت شده و اردوی خوبی هم در اردوی ترکیه داشتیم. خیلی از بدهی‌ها صاف شده به خصوص بدهی‌هایی که با بازیکنان خارجی داشتیم و شاید مشکل‌ساز می‌شد.

گل‌محمدی با اشاره به حمایت‌های حمیداوی از پدیده شهر خودرو تصریح کرد: ما نیم‌فصل اول مشکلات بسیار زیادی داشتیم اما در ادامه با تصمیم‌گیری‌هایی که انجام شد، باشگاه به آقای حمیداوی انتقال پیدا کرد و ایشان تا پیش از اینکه حتی مالکیتش قطعی شود هزینه‌های زیادی را در جهت کمک به تیم انجام داد.

وی افزود: ایشان پس از قطعی شدن انتقال امتیاز هم تا به امروز به تعهداتش عمل کرده و همه اعضای باشگاه از این اتفاق خوشحال هستند. حمیداوی در مشهد به عنوان ناجی باشگاه پدیده ظاهر شد و این یک واقعیت است چراکه اگر او نبود با کسر شش امتیاز روبرو بودیم و معلوم نبود اکنون چند بازیکن ما در این تیم باقی مانده بودند.

سرمربی پدیده در خصوص مشکلات داوری و واکنش او به این مساله گفت: شاکی نبودم بلکه یکسری مشکلات بوجود آمده بود که اکثر تیم‌ها با آن درگیر بودند ما دو روز قبل در همایش همنشینی با داوران شرکت کردیم و به نظرم این همایش‌ها به حل مشکلات کمک می‌کند. ما داوران خوبی در سطح کشور داریم که نیاز به رسیدگی و توجه بیشتر دارند اما  آنها  دستمزد ناچیزی می‌گیرند و نباید توازن بین دستمزد داوران،‌مربیان و بازیکنان اینقدر زیاد باشد. ما باید به داورانمان شخصیت بدهیم چرا که شخصیت آنها در زمین قضاوت می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره داوری این فصل فوتبال ایران گفت: من پیشنهاد دادم که داوران و مربیان با هم جلسه‌ای بگذارند تا جوی صمیمی بین آنها برقرار شود داوران ما پتانسیل بالایی دارند و باید از آنها حمایت شود.

سرمربی پدیده در خصوص اضافه شدن داوران پشت دروازه به بازی‌های لیگ برتر گفت: من از این موضوع خبر ندارم و فکر می‌کنم این موضوع باعث کمتر شدن مشکلات باشد اما از این تکنولوژی سر درنمی‌آورم.

گل‌محمدی در خصوص شرایط نقل و انتقالاتی تیمش در نیم فصل گفت: دو بازیکن خارجی به ما اضافه خواهند شد و از طرفی امیری، منصوریان، خلعتبری و قنبری از ما جدا شدند.

گل‌محمدی با اشاره به حمایت‌های حمیداوی از پدیده شهر خودرو تصریح کرد: ما نیم‌فصل اول مشکلات بسیار زیادی داشتیم اما در ادامه با تصمیم‌گیری‌هایی که انجام شد، باشگاه به آقای حمیداوی انتقال پیدا کرد و ایشان تا پیش از اینکه حتی مالکیتش قطعی شود هزینه‌های زیادی را در جهت کمک به تیم انجام داد.

وی افزود: ایشان پس از قطعی شدن انتقال امتیاز هم تا به امروز به تعهداتش عمل کرده و همه اعضای باشگاه از این اتفاق خوشحال هستند. حمیداوی در مشهد به عنوان ناجی باشگاه پدیده ظاهر شد و این یک واقعیت است چراکه اگر او نبود با کسر شش امتیاز روبرو بودیم و معلوم نبود اکنون چند بازیکن ما در این تیم باقی مانده بودند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *