ساماندهی فعالیت 150 تانکر حمل فاضلاب در مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از ساماندهی فعالیت 150 تانکر حل فاضلاب در مشهد خبرداد.

به گزارش صبح امروزحسین مختاری در گفت و گو با  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری  با تاکید بر اهمیت ساماندهی تانکرهای حمل فاضلاب در مشهد گفت: با ساماندهی تانکرهای حمل فاضلاب در مشهد، تعداد این تانکرها در حال حاضر به کمتر از 150 تانکر در سطح شهر رسیده که این تعداد، روزانه 600 سرویس برای فاضلاب‌های خانگی، صنعتی و بیمارستانی را انجام می‌دهند.
وی  با اشاره به اینکه تشخیص نوع فاضلاب و تعیین محل تخلیه آن بر عهده علوم پزشکی است، افزود: فاضلاب نباید به صورت خام دفن شود بلکه فاضلاب صنعتی باید به تسویه خانه‌های صنعتی برود و فاضلاب‌های بیمارستانی نیز باید در جای خود دفن شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تاکنون  سیستم AVL بر روی تعدادی از این خودروها نصب شده است،  ابراز امیدواری کرد: طی 3 ماه آینده بتوانیم همه تانکرهای فاضلاب را ساماندهی کرده و سامانه AVL را بر روی آن نصب نماییم.
وی با اشاره به لزوم توقف تانکرهای حمل فاضلاب در خارج از محدوده مسکونی گفت:  به این منظور توقفگاهی در جاده میامی در فضایی به مساحت 12 هزار مترمربع در نظر گرفته شده و پذیرش تانکرها را انجام می‌دهد.
مختاری افزود: برای احداث این توقفگاه، یک میلیارد تومان هزینه شده و خودروها بعد از اتمام روز کاری باید در این توقفگاه حضور یابند.

انتهای خبر/

image_print
42 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *