سریالی که اسرار خانواده سلطنتی انگلیس را فاش می‌کند

فصل جدید سریال «تاج» با موضوع ازدواج پرنسسدایانا، عروس معروف جداشده از خانواده سلطنتی انگلیس، ساخته می‌شود.

به گزارش روزنامه «صبح امروز» و به نقل از ایسنا؛سازنده سریال تاج (The Crown) از انتخاب الیزابت دبیکی، بازیگر استرالیایی برای بازی در نقش پرنسسدایانا در فصل جدید این سریال خبر دادکه در فصل قبل یعنی فصل چهارم این سریال این نقش را اما کورین ایفا کرده است.

سریال «تاج» که تاکنون جوایز متعددی همچون امی و گلدن گلاب را کسب کرده، قرار است در دو فصل دیگر هم برای به تصویر کشیدن دهه نود میلادی و نیز اولیل قرن ۲۱ ادامه پیدا کند. این زمان پر استرس‌ترین دوره برایمشهورترینخانوادهسلطنتیدنیایعنیخانوادهسلطنتیانگلستاناست.

این سریال در فصل جدید بهازدواجپرنسسدایاناوپرنسچارلزمی‌پردازدواینکهچگونهاینازدواجکهشبیهبهداستان‌هایخیالیبود به پایان رسید. همچنین داستان تصادف دایانا در سال ۱۹۹۷ و در پاریس پس از جدایی‌اش از شاهزاده ولز هم در این فصل به تصویر کشیده می‌شود.

الیزابت دبیکی در فیلم‌های اسکاری مانند «گتسپی بزرگ»، «مردی از یو. ان .سی .ال .ای» و «نگهبانان کهکشان۲» ایفای نقش کرده است. او همچنین در فیلم جدید کریستوفرنولان به نام «تنت» نیز بازی داشته است.

در ابتدا قرار بود که سریال «تاج» در شش فصل ساخته شود اما در ماه ژانویه پیتر مورگان، نویسنده این مجموعه اعلام کرد که در فصل پنج، سریال را به پایان می‌رساند، اما در ماه ژولای او مجددا از ساخت سریال در شش فصل و پوشش ۶۰ سال از تاریخ خانواده سلطنتی بریتانیا خبر داد.پس از پخش فصل چهارم، وقفه‌ای طولانی در تولید سریال «تاج» ایجاد شد و حالا قرار است فصل پنجم آن سال ۲۰۲۲ پخش شود.در فصل جدید تغییراتی روی داده است از جمله اینکه نقش ملکه الیزابت در این فصل به ایملدااستنتون سپرده شده است. این نقش را در فصل‌های سوم و چهارم الیویا کلمن، بازیگر برنده اسکار ایفا کرده است.

جاناتانپرایس در فصل جدید نقش شاهزاده فیلیپ را ایفا خواهد کرد و جیلیناندرسون در نقش مارگارتتاچر (نخست وزیر انگلیس) بازی می‌کند.او درباره ایفای نقش شاهزاده فیلیپ گفته است: از همکاری مجدد با شبکه نتفلیکس پس از تجربه موفقی که در فیلم «دو پاپ» و همکاری با این شبکه داشتم، بسیار خوشحالم. بازی در این فیلم به من این شجاعت را داد که اکنون بتوانم بازی در نقش پرنس فیلیپ را بپذیرم.

پیتر مورگان در گفت‌وگو با شبکه هالیوود ریپورتر گفته است که اصلا انتظار چنین موفقیتی برای این سریال را نداشته و گمان نمی‌کرده که سریالی اینچنین ادامه دار و طولانی را بنویسد.او گفته است در فصل جدید اتفاقاتی می‌افتد که با شرایط حال حاضر خانواده سلطنتی انگلیس کاملا متفاوت است. مورگان همچنین گفته است فصل ششم و پایانی سریال قرار نیست تا زمان حال ادامه داشته باشد؛ بنابراین داستان ازدواج پرنس هری با مگانمارکل و رسوایی شاهزاده اندرو و داستان جفریاپستین را نیز شامل نمی‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *