کلاهبرداری از خانواده‌ها به‌بهانه تست فوتبال

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی نسبت به‌فعالیت‌های سودجویانه و کلاهبرداری از خانواده‌ها به‌بهانه اعزام متقاضیان مدارس فوتبال به خارج از کشور هشدار داد.

مهدی برادران درباره رفتارهای سودجویانه برخی همزمان با فعالیت مدارس فوتبال گفت: حسب گزارش‌های واصله برخی افراد سودجو اخیراً با حضور در مشهد تحت عناوینی همچون استعدادیاب اقدام به‌کلاهبرداری از خانواده‌ها می‌کنند.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: این افراد با درخواست مبالغ هنگفت از خانواده‌ها، به‌دروغ مدعی شده‌اند که با اعزام فرزندان آنها به‌کشورهایی نظیر ترکیه، تایلند و ارمنستان و انجام تست می‌توانند درراستای پیشرفت فوتبالیست‌های مستعد گام بردارند.

وی با بیان اینکه چنین رویکردهای کلاهبردارانه‌ای هیچ سنخیتی با راهبردهای هیأت فوتبال استان ندارد، متذکر شد: این اقدامات 100 درصد غیرقانونی بوده و علاوه بر لزوم اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه به‌خانواده‌ها در چنین مواردی، هیأت فوتبال خراسان رضوی نیز تمام تلاش خود را درراستای برخورد حقوقی و قانونی با عوامل سودجو انجام می‌دهد.

برادران درخصوص فعالیت مدارس فوتبال در ایام تابستان نیز اضافه کرد: همان طور که قبلا گفته شده، از مدت‌ها قبل به‌همت کمیته جوانان هیأت استان در این زمینه برنامه‌ریزی کردیم و سعی داریم تا دوره‌های امسال مدارس فوتبال با کیفیت بهتری برگزار شود و در این راستا مجدانه نظارت می‌کنیم.

رئیس هیات فوتبال تأکید کرد: مدارس فوتبال باید از مربیان مورد تأیید کمیته آموزش و دارای مدرک معتبر مربیگری استفاده کنند، چراکه به‌کارگیری مربیان بدسابقه نه‌تنها برای مدارس بلکه برای اعضای آن نیز تبعات منفی به‌دنبال دارد.

وی با بیان اینکه به‌زودی اسامی پنج نفر از مربیان متخلف اعلام می‌شود، اظهار داشت: خانواده‌ها در ایام تعطیلات تابستان باید کاملاً آگاهانه فرزندان خود را تنها در مدارس مورد تأیید هیأت فوتبال خراسان رضوی ثبت‌نام کنند و از ارتباط با مدارس غیرمجاز بپرهیزند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *