آل‌خلیفه تصمیم به الحاق بحرین به عربستان دارد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است قطع یقین قرار به صدور حکم شیخ عیسی قاسم بعد از چند بار به تعویق افتادن است که نیروهای عربستان وارد بحرین شده اند.

جلیل رحیمی جهان آبادیبا اشاره به ورود نیروهای سعودی به بحرین گفت: امروز دولت بحرین با مشکلاتی مواجه است که قصد دارد آنها را از طریق حضور و نقش عربستان سعودی حل کند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: حاکمیت بحرین به این نتیجه رسیده که ملحق شدن به خاک عربستان بسیار بهتر از تحمل فشار نیروهای معارض و مخالف در داخل کشور است.

وی افزود: اقدام اخیر عربستان مبنی بر ورود نیروهای سعودی به بحرین بر اساس همین نگاه شکل گرفته که زمانی این کشور جزء خاک عربستان شود لذا در چشم انداز نهایی اگر آل خلیفه مجبور شود حاضر است تسلیم مردم کشور خود نشده اما به جزئی از خاک عربستان تبدیل شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پایان با اشاره به اینکه قطع یقین قرار است حکم شیخ عیسی قاسم بعد از چند بار به تعویق افتادن صدور آن، صادر شود که نیروهای عربستان وارد بحرین شده اند، خاطرنشان کرد: امنیت زمانی پایدار می شود که رضایت مردم آن کشور جلب باشد لذا با اقدامات نظامی عربستان در بحرین تنها امنیتی غیرپایدار در کوتاه مدت رخ داده و در بلندمدت تبعات ناخوشایندی برای آل خلیفه خواهد داشت.

منابع خبری در روزهای اخیر از ورود نیروهای سعودی به بحرین خبر دادند و این در حالی است که امروز قرار است حکم آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور صادر می‌شود.

منبع: خانه ملت

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *